رفتن به مطلب

مرحله یادگیری در مطالعه کارت

یادگیری

 

در این مرحله آنکی به شما یک یا چندبار کارت را نشان می‌دهد تا شما بتوانید به راحتی کارت را حفظ کنید یا به عبارتی آنرا به خاطر بسپارید. در آنکی در دو حالت کارت‌های ما وارد مرحله یادگیری می‌شوند، یکی کارت‌هایی که جدید مطالعه می‌کنیم و دیگر کارت‌هایی است که فراموش کرده‌ایم. در یادگیری به صورت پیش‌فرض دو مرحله وجود دارد: 1 دقیقه و 10 دقیقه. می‌توانید تعداد این مرحله‌ها و فاصله‌ی زمانی بین آن‌ها را با کلیک بر روی دکمه‌ی اختیارات در هنگام دیدن نمای کلی مطالعه تغییر دھید.

 

در هنگام یادگیری سه دکمه‌ی درجه‌بندی وجود دارد:

 

دوباره:

 

کارت را به ابتدای مرحله اول بازمی‌گرداند.

 

خوب:

 

خوب کارت را به مرحله‌ی بعدی حرکت می‌دهد. اگر کارت در آخرین مرحله یادگیری باشد، به یک کارت مروری می‌شود (یعنی از یادگیری خارج می‌شود). به صورت پیش‌فرض، زمانی که کارت به پایان مرحله یادگیری رسیده باشد، کارت مجدداً روز بعد و سپس با فاصله‌های زمانی طولانی‌تر نمایش داده می‌شود.

 

آسان:

 

آسان فوراً کارت را تبدیل به یک کارت مرور می‌کند، حتی اگر مرحله‌ای باقی مانده باشد. به صورت پیش‌فرض، کارت مجدداً 4 روز دیگر و سپس در فاصله‌های زمانی طولانی‌تر  نشان داده می‌شود. دکمه‌ی آسان در حالت یادگیری مجدد(یعنی زمانیکه یک کارت فراموش شده را دوباره میخواهیم مطالعه کنیم) نمایش داده نمی شود و به شما تأخیر زمانی مانند دکمه «خوب» را می‌دهد.

 

زمانی که کارت‌ها برای اولین بار دیده می‌شوند، در مرحله شروع هستند. این بدان معنی است که خوب پاسخ دادن برای یک کارت در دفعه اول، آن را ده دقیقه دیگر نشان می‌دهد و 1 دقیقه آغازین مورد اغماض قرار خواهد گرفت.

 

کلیدهای میانبر:

 

می‌توانید از کلیدهای ۲،۱ و ۳ صفحه کلید برای انتخاب یک دکمه خاص استفاده کنید. کلید فاصله دکمه «خوب» را انتخاب می‌کنید و شماره «1» صفحه کلید برای انتخاب پاسخ دوباره استفاده می‌شود.

 

توجه:

اگر هیچ کارت دیگری برای نمایش در روز وجود نداشته باشد، آنکی به صورت پیش‌فرض کارت‌های یادگیری را، حتی اگر تأخیر زمانی آنها کاملاً نگذشته باشد، مجدداً نمایش می‌دهد. اگر تمایل دارید که برای تأخیر کامل یادگیری صبر کنید، می‌توانید این رفتار را در تنظیمات برنامه تغییر دھید.

محمد رستمی



بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...