رفتن به مطلب

تنظیمات مرور در انکی آیفون

بخش مرور به شما اجازه سفارشی کردن رفتار AnkiMobile را در هنگام مرور کارت می دهد. زمانبندی (Scheduling)، حرکات(taps, swipes)، دکمه های ابزار(tool buttons)و منوی دسترسی سریع(quickbar)در جلسات مربوط به خود، در ادامه توضیح داده می شود. و اما بقیه گزینه‌ها...

 

  • جهت گیری اجباری(Force Orientation)

 

این گزینه به شما امکان می دهد که صفحه مرور را مجبور کنید که در حالت عمودی یا در حالت افقی باقی بماند.

 

  • دکمه های پاسخ(Answer Buttons)

 

اگر که ترجیح می دهید با استفاده از حرکات به سؤالات جواب دهید با استفاده از این گزینه می توانید دکمه های پاسخ را در پایین صفحه مخفی کنید.

 

  • اندازه دکمه(Button Size)

 

این گزینه به شما اجازه می دهد که اندازه دکمه های پاسخ را کنترل کنید.

 

  • نمایش زمان بعدی(Next Times)

 

به طور پیش فرض، دکمه های پاسخ زمان بعدی نمایش کارت را نشان می دهند. اگر این گزینه را غیرفعال کنید، به جای اینکه زمان مرور بعدی کارت نشان داده شود برچسب هایی مانند "دوباره"، "خوب" و "آسان" نشان داده می شوند.

 

  • تعداد باقیمانده(Remaining Count)

 

این گزینه به شما اجازه می دهد تا نمایش تعداد کارت ها(جدید، مرور و در حال یادگیری) را پنهان کنید. این گزینه بر روی نمایش دکمه های پاسخ بی تأثیر است و در هنگام نمایش پاسخ، همچنان دکمه های پاسخ قابل مشاهده هستند.

 

  • دکمه های صوتی(Audio Buttons)

 

زمانیکه کارتی دارای فایل صوتی باشد، به صورت خودکار هنگام مطالعه، دکمه ای برای پخش مجدد صوت بر روی کارت ظاهر می شود. شما با استفاده از این گزینه می توانید این دکمه را پنهان کنید. استفاده از این گزینه زمانی مفید است که بخواهید برای پخش مجدد صوت از حرکات یا از گزینه Replay Audio استفاده کنید.

 

  • همیشه غوطه ور شدن + نادیده گرفتن حالت بیصدا(Always Duck + Ignore Mute)

 

این گزینه باعث می شود زمانی که AnkiMobile در حال اجرا است، هر موسیقی ای که در برنامه های دیگر پخش می شود با صدای کم پخش شود تا صداهای موجود در کارت های شما آسان تر شنیده شوند. هنگامی که این گزینه فعال شود، همچنین به شما اجازه می دهد زمانیکه دستگاه روی وضعیت سکوت قرار دارد، صدای کارتهای شما به صورت خودکار پخش شود.

 

  • حفظ بزرگنمایی در نمایش پاسخ(Answer Keeps Zoom)

 

به طور پیش فرض، اگر شما روی یک کارت بزرگنمایی کرده اید، زمانی که پاسخ را نشان می دهید، صفحه نمایش کوچکتر خواهد شد. اگر این گزینه را فعال کنید، AnkiMobile کوچک نمی شود.

 

  • غیرفعال کردن تایپ پاسخ(Never Type Answer)

 

اگر کارت های خود را تنظیم کرده اید تا از شما بخواهد پاسخ را تایپ کنید، AnkiMobile یک صفحه کلید را روی چنین کارت هایی نشان می دهد و به شما اجازه می دهد تا پاسخ خود را تایپ کنید. اگر شما این مورد را برای یک دستگاه تلفن همراه ناخوشایند می دانید، می توانید از این گزینه برای غیرفعال کردن صفحه کلید برای تمام کارت ها استفاده کنید.

 

  • عملیات تکان یا لرزان (Shake Action)

 

این گزینه به شما امکان می دهد تا تعیین کنید زمانی که دستگاه خود را تکان می دهید، چه اتفاقی افتد. اقدام پیش فرض این است که پاسخ قبلی را لغو کنید یا به عبارتی به کارت قبلی بازگردید.

 

امیدوارم این جلسه از آموزش هم مفید واقع شده باشد. انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با من در میان بگذارید. با تقدیم احترام

محمد رستمی



بازخورد کاربر

دیدگاه توصیه شده



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...