رفتن به مطلب

تنظیمات همگامسازی با فضای ابری

 

همگامسازی(Syncing)

 

انکی به صورت رایگان فضایی ابری را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن بتوانید از داده‌های خود پشتیبان تهیه کنید، تا اگر زمانی برای یکی از سیستم‌های شما مشکلی پیش آمد، اطلاعات شما در فضایی خارج از آنها ذخیره شده باشد. این ویژگی باعث می‌شود حتی در صورت از دست رفتن گوشی یا کامپیوتر یا هردو آنها، اطلاعات شما از بین نرود. این یکی از امتیازاتی بود که فضای ابری در اختیار شما قرار می‌دهد. دیگر امتیازی که برای شما به ارمغان می‌آورد هماهنگ کردن اطلاعات شما بین سیستم‌های مختلف است. این موضوع باعث می‌شود شما هر بار نیاز نداشته باشید با کابل یا روش‌های خسته کننده اطلاعات را بین سیستم های خود هماهنگ کنید. قبلاً نحوه‌ی همگامسازی با فضای ابری توضیح داده شد. در این صفحه یعنی صفحه همگام سازی به شما اجازه داده می‌شود که نحوه‌ی همگامسازی با فضای ابری را در برخی انتخاب‌ها سفارشی کنید.

 

  • دانلود رسانه(Download Media)

 

به طور پیش فرض انکی موبایل هم صدا و تصویر و هم کارت های شما و سابقه مرور را هماهنگ خواهد کرد. اگر این گزینه را غیرفعال کنید، صداها و تصاویر توسط انکی موبایل همگام نمی شوند.

 

  • همگامسازی کامل(Full Sync)

 

دکمه همگام سازی کامل شما را وادار به آپلود یا دانلود کامل کارت ها می کند. این گزینه زمانی مفید است که شما به طور تصادفی برخی از کارت ها را حذف کرده اید و می خواهید به جای اینکه این حذف ها را به دستگاه های دیگر پخش کنید، نسخه‌ی مورد نظر و صحیح را از فضای ابری دریافت کنید یا اینکه نسخه آیفون صحیح هست و میخواهید این نسخه روی انکی‌وب قرار بگیرد. پس از ضربه زدن به دکمه، شما می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید مجموعه خود را آپلود کنید یا آن را از AnkiWeb دانلود کنید. لطفا توجه داشته باشید که این گزینه تنها بر روی نحوه انتقال کارت ها، یادداشت ها و بررسی تاریخ تأثیر می گذارد، اما اینکه چگونه تصاویر و صداها همگام شوند تغییر نخواهد کرد.

 

امیدوارم این جلسه هم مفید واقع شده باشد. انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه با من در میان بگذارید.

 

محمد رستمی



بازخورد کاربر

دیدگاه توصیه شده

سلام. فضای ابری انکی با iCloud ایفون متفاوت است. این فضا اصلاً ربطی به حافظه های ذخیره سازی در آیفون ندارد. 

  1. در انکی وب ثبت نام کنید و ایمیل خود را تایید کنید.
  2. وارد انکی آیفون شوید و روی synchronize کلیک کنید.
  3. در کادری که باز میشه ایمیل و رمز گام اول را وارد کنید.
  4. اگر هنوز از انکی وب استفاده نکرده اید این مرحله را دقت کنید. اگر به شما پیغامی نشان داده شد برای upload یا download از انکی وب، شما باید گزینه upload to ankiweb را انتخاب کنید. اگر گزینه Download را انتخاب کردید اطلاعات شما از بین میره.

بعد از انجام این کار و همگامسازی همیشه اطلاعات شما با فضای ابری همگام میشه و از اطلاعات شما به طور خودکار پشتیبان گرفته می شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...