رفتن به مطلب

صفحه تنظیمات را می توان با ضربه زدن بر روی آیکون چرخ دنده در سمت راست بالا از لیست دسته ها باز کرد. این گزینه به شما اجازه می دهد تنظیمات مختلف برنامه را سفارشی کنید و نحوه نمایش AnkiMobile را ببینید.

 

صفحه تنظیمات به بخش های مختلفی تقسیم می شود، که در زیر به معرفی آنها می پردازیم.

  • همگامسازی

 

صفحه همگام سازی(Syncing) به شما اجازه می دهد تا نحوه‌ی همگامسازی و استفاده از فضای ابری را سفارشی کنید.

 

  • مرور

 

صفحه مرور به شما اجازه سفارشی کردن رفتار AnkiMobile را در هنگام مرور کارت می دهد. زمانبندی(Scheduling)، حرکات(taps, swipes)، دکمه های ابزار(tool buttons)و منوی دسترسی سریع(quickbar) در جلسات جداگانه‌ای به طور مفصل توضیح داده می شوند.

 

  • تم(Theme)

صفحه تم به شما اجازه می دهد تا رنگهای سفارشی انکی موبایل را، برای رابط کاربری، مانند دکمه ها، تصویر پس زمینه و ... استفاده کنید.

 

برای ویرایش ظاهر کارت خود، در حال حاضر لازم است که ظاهر را در نسخه کامپیوتری تنظیم کنید و سپس کارتهای خود را با انکی موبایل همگامسازی کنید.چرا که انکی آیفون امکان ویرایش کدهای کارت را به شما نمی‌دهد.

 

  • نمایه ها(Profiles)

نمایه ها به شما اجازه می دهد، تا چندین کاربر از همان دستگاه، با استفاده از انکی مطالعه کنند. شما می توانید نمایه ها را از صفحه تنظیمات اضافه کنید و برای حذف هر نمایه، چند ثانیه دست خود را بر روی نمایه مورد نظر نگه دارید.

 

هر نمایه باید با اکانت انکی وب خود همگامسازی شود. لطفاً مراقب باشید که دو نمایه را با یک اکانت همگامسازی نکنید، چون این امر می تواند به از دست رفتن اطلاعات منجر شود.

 

  • پشتیبان گیری(Backups)

انکی موبایل می تواند به صورت خودکار از مجموعه شما پشتیبان تهیه کند. پشتیبان شامل تمام کارتها و آمار مربوط به آنها می باشد؛ اما دقت کنید از صداها و تصاویر شما توسط انکی موبایل، پشتیبان تهیه نمی شود، چون که این موارد فضای زیادی را اشغال می کنند.

 

  • بررسی پایگاه داده(Check Database)

گزینه بررسی پایگاه داده، مجموعه شما را برای وجود خطای احتمالی بررسی می کند و در صورت امکان آن خطا را رفع خواهد کرد. همچنین این گزینه برچسب هایی را که دیگر توسط کارت ها استفاده نمی شود، حذف می کند.

 

  • بررسی رسانه(Check Media)

گزینه بررسی رسانه تمامی رسانه ها و کارت ها را بررسی می کند و دو گزارش به شما می دهد. یکی، کارت هایی که رسانه آن ها حذف شده و در دسترس نیستند و دیگری رسانه هایی که در هیچ کارتی استفاده نمی شوند. در صورتی که بعد از پایان جستجو بر روی حذف کلیک کنید، رسانه هایی که در هیچ کارتی استفاده نشده اند از مجموعه شما حذف خواهند شد.

 

امیدوارم این جلسه مطالعاتی هم مفید واقع شده باشه. انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با من در میان بگذارید. با تقدیم احترام

 

محمد رستمی



بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...