رفتن به مطلب
محمد رستمی
محمد رستمی

کسب رتبه ۳ کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی با انکی‌دروید

آقای ابراهیم محمدی یکی از دوستان عزیز و کاربران فعال سایت انکی دروید هستند. ایشان در مدت یکسال آشنایی با انکی دروید موفق به کسب رتبه ۳ کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی شدند. با اینکه مشغله زیادی داشتند، از ایشان خواهش کردم که تجربه‌های خود در استفاده از انکی دروید را با دوستان به اشتراک بگذارند. سعی کردم که اکثر سوالاتی که در ذهن شماست از ایشان بپرسم؛ این مکالمه در ادامه مطالعه بفرمایید.

 

سلام آقای محمدی. ممنون میشم خودتان را به کاربران انکی دروید معرفی و بفرمایید که چگونه با انکی دروید آشنا شدید؟

با عرض سلام و وقت بخیر من ابراهیم محمدی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک نیروگاه از دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور در سال ۱۳۸۱.
من در سال ۱۳۹۹ یعنی بعد از ۱۸ سال دوری از دانشگاه توانستم با یک برنامه ریزی و استفاده از سیستم فلش کارتهای انکی دروید موفق به کسب رتبه سوم کشوری در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی شوم که به نوعی غیر مرتبط با رشته تحصیلی کارشناسی من بود. 

من به طور کاملاً تصادفی و توسط یکی از دوستان در محل کار که تجربه موفقی در استفاده از انکی دروید در حفظ لغات انگلیسی داشت با این اپلیکیشن آشنا شدم از آنجا که شاغل بودم و وقت های پراکنده زیادی در مسیر رفت و آمد به محل کار داشتم و حمل و نقل کتاب های سنگین منابع کنکور به نوعی سخت بود به فکرم خطور کرد که بتوانم با تهیه فلش کارت های انکی دروید این زمان های مرده را به نوعی زنده کنم و حداکثر استفاده را از زمان ببرم تا بتوانم در رقابت تمام عیار کنکور ارشد نتیجه خوبی بگیرم. ابتدا کار را با لغات زبان شروع کردم اما به محض اینکه کارایی و اثر بخشی این اپلیکیشن را تجربه کردم برای تمامی دروس کنکور کارشناسی ارشد از همین سیستم استفاده کردم.

 

روزانه چقدر از زمان خود را وقف استفاده از نرم افزارهای انکی یا انکی دروید می‌کردید؟

من تا دو ماه قبل از کنکور به طور متوسط روزانه ۵ تا ۶ ساعت با انکی دروید درس می خواندم و یا فلش کارت تهیه می‌کردم و در روزهای آخر یا دقیقتر بگویم دو هفته پایانی توانستم این مدت را به ۱۶ ساعت در روز ارتقا بدهم و در این مسیر مشکلات زیادی را حل کردم مثلاً برای عدم خستگی چشمها اپلیکیشن را در حالت شب قرار می‌دادم و نور موبایل خود را در حالت کاملاً صفر تنظیم می‌کردم و سعی می‌کردم بیشتر در داخل ساختمان از اندروید استفاده کنم تا بیرون ساختمان و این موضوع باعث شد که به هیچ عنوان مشکلی در استفاده از موبایل برای مدت طولانی نداشته باشم.
من در برخی از روزها میزان مرور لغات و یا کارت های خود را به عدد بالای ۳ هزار و ۵۰۰ عدد میرساندم.

 

در کنکور ارشد با چه رتبه‌ای و در چه رشته‌ای قبول شدید؟

من در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی که سخت ترین گرایش روانشناسی است موفق به کسب رتبه سوم شدم

 

آیا امکانش هست تصویر کارنامه کنکوری شما را ببینیم؟

 

photo_2020-10-19_04-59-32.jpg

 

چه توصیه‌ای به کنکوری‌ها و استفاده از انکی دروید دارید؟

من تاکنون توانسته ام این سیستم را به حدود ۱۳ نفر از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سال ۱۴۰۰ معرفی کنم و این دوستان تحت نظارت و مشورت و برنامه ریزی من بدون تهیه منابع دیگر و صرفاً با همین فلش کارت ها در حال آماده‌سازی خودشان برای کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی سال ۱۴۰۰ هستند که امیدوارم بتوانیم نتیجه بسیار خوبی بگیریم

 

آیا سایت انکی دروید توانستند نقش مؤثری در موفقیت شما داشته باشند؟

در خلال کارکرد با انکی دروید به تناسب نیازهایی که داشتم به مشکلاتی بر می خوردم که برای رفع آن ها به سایت انکی دروید مراجعه می‌کردم و گاه به طور مستقیم از خود شخص آقای رستمی که واقعاً خیلی دلسوزانه و متعهدانه و بدون هیچ چشم داشتی آماده کمک بودند جواب سوالات خود را می گرفتم.

 

 

 

از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید بسیار سپاسگزارم. امیدوارم شاهد موفقیت روزافزون شما باشیم.




بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...