رفتن به مطلب

فلش کارت آموزش مکالمه آلمانی با انکی(دوره کامل) 98.02

55,000 تومان

   (0 نقد)

1 تصویر

درباره این فایل

این مجموعه فلش کارت در ۱۰۸ درس سعی می کند که زبان آلمانی را به شما آموزش دهد. اگر علاقه‌ای به یادگیری آلمانی دارید و هنوز شروع نکردید یا به عبارتی مقدماتی هستید این مجموعه می تواند کمک بسزایی باشد. اجازه میخوام تعدادی از ویژگی‌های این مجموعه را ذکر کنم تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

  1. این مجموعه فلش کارت با نرم افزار رایگان انکی اجرا می شود. با استفاده از این نرم افزار با یکی از کارآمدترین روش‌های مطالعه، این زبان را یاد می گیرید و برای همیشه به ذهن می سپارید. نرم افزار و آموزشهای لازم را نیز میتوانید از همین سایت دریافت کنید.
  2. در این مجموعه سه نوع کارت وجود دارد:
    • آلمانی به فارسی: این نوع کارت‌ها ترجمه شما را تقویت می کند.
    • فارسی به آلمانی: هدف از قرار گیری این کارت در مجموعه تقویت واژه سازی شماست. یعنی با استفاده از تبدیل فارسی به آلمانی بتوانید منظور خود را بیان کنید.
    • آخرین نوع کارت هم شنیداری را تقویت می کند و هم املای صحیح واژگان. چرا که این نوع کارت کلمه یا جمله را تلفظ می کنید و شما باید آنچه را که شنیده‌اید تایپ کنید و بعد نرم افزار خطای شما را به شما نشان می دهد که در کجا و چه حرفی اشتباه کردید.
  3. تمامی کارت‌ها دارای تلفظ محلی و صحیح هستند.
  4. قیمت این مجموعه نسبت به مجموعه های یادگیری زبان آلمانی بسیار ارزان است که ارزش امتحان کردن را دارد.
  5. دروس با موضوعات مختلفی هم با دسته و هم با تگ طبقه بندی شده است که می تواند در یادگیری شما سهم بسزایی ایفا کنید.

 

امیدوارم این مجموعه نیز بتوانی نقشی در یادگیری آلمانی شما هر چند کوچک داشته باشد. منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم. موفق باشید :NewPack_hi:

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

شما تنها زمانی می توانید به فایل امتیاز دهید که آن را دریافت کرده باشید!

هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.

×
×
  • اضافه کردن...