رفتن به مطلب

بسته قدرت Effortless English 1.0.0

50٬000 ریال


4 تصویر

درباره این فایل

بنا به درخواست‌های متعدد کاربران اپل و مک؛ بالاخره بسته Power English، علاوه بر ویندوز و اندروید در دسترس کاربران Anki App قرار گرفت.

نسخه 1 بسته فعلی شامل دروس 1 تا 8 است و در آینده سایر دروس اضافه خواهد شد.

مجموعه آموزش زبان انگلیسی  Effortless English پیشرفته ترین مجموعه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه توسط آقای A.J. Hoge که مبتکر سیستم آموزش انگلیسی Effortless می باشد تهیه شده و شامل 6 سطح مختلف است. مجموعه حاضر، بسته انگلیسی قدرت می‌باشد که خدمت شما ارائه شده است.

آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه‌ها با استفاده از کتاب های الکترونیکی و فایل های صوتی انجام میشود که شرکت سازنده ی آن ضمانت کرده اگر زبان آموزان 6 ماه یا کمتر پیوسته از این مجموعه استفاده کنند، %100 خواهند توانست سریع و اتوماتیک وار صحبت کنند زیرا در این مجموعه از تکنیک‌های ویژه‌ای جهت افزایش سرعت درک و مکالمه استفاده شده است. 

هر مجموعه درس حداقل از سه بخش تشکیل شده است؛ بخش اول درس اصلی، بخش دوم درس لغات و بخش‌ سوم داستان کوتاه و الی آخر. در هر روز هر سه بخش یا قسمتی از آنها را گوش دهید و این کار را تا زمان تسلط کامل به درس تکرار کنید که ممکن است یک هفته یا بیشتر به طول بیانجامد.

در صورتیکه از این قانون پیروی کنید به سرعت پیشرفت خود را احساس خواهید نمود. پس هر هفته تنها یک مجموعه درس را مطالعه کنید و این کار را تا آخرین درس ادامه دهید.

ترجیحاً از دیکشنری برای ترجمه لغات ناآشنا استفاده نکنید و برای فهم معنی واقعی کلمات، منتظر بخش دوم یعنی درس لغات باشید.

دروس را فقط گوش کنید و سعی در حفظ لغات نکنید تنها به مدت یک هفته یا بیشتر به آن‌ها گوش دهید. 

بخش داستان کوتاه، مهترین قسمت هر درس است لذا به این بخش توجه بیشتری داشته باشید؛ در طول این بخش، شرح مختصری در مورد درس داده می‌شود، سپس سوالاتی مطرح می‌شود که شما پاسخ آن را می‌دانید، پاسخ شما حتما نباید یک جمله باشد بلکه می‌تواند تنها یک یا دو کلمه باشد. پاسخ سوالاتی که نمی‌دانید حدس بزنید. سعی کنید خیلی سریع پاسخ دهید چرا که هدف ما بهبود سرعت مکالمه است. در شروع ممکن است این کار قدری دشوار باشد بتدریج سرعت پاسخ‌گویی شما افزایش خواهد یافت.

برای رعایت برنامه درسی گفته شده یعنی هر هفته تنها 3 بخش، راهنمای تصویری تهیه شده است که در کارت اول آورده شده است؛ حتما تنظیمات را اجرا کنید.

تقدیم با احترام

محمد حسن بارونیان

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه توصیه شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...