رفتن به مطلب

1 تصویر

درباره این فایل

یادگیری بدون فراموشی نحو مقدماتی

دوره نحو مقدماتی 

.کاملا فهرست بندی شده

• هر فلش کارت شماره بندی شده و مجموع تمام فلش کارتهای نحو مقدماتی به عدد 690 است

• فلش کارتها بسیار کوتاه وکامل و مفید است که اگر شما روزی 15 دقیقه وقت بگذارید و 20 فلش کارت جدید رو مطالعه کنید تقریبا 35 روزه تمام میشود.به همین راحتی وبدون صرف کردن انرژی زیاد

• اگر روزی 50 تا فلش کارت رو مطالعه و مرور کنید تقریبا 14 روزه کاملا تمام میشود.(البته برای مطالعه 50 کارت جدیدی باید نرم افزار را تنظیم کنید.نرم افزارهای قابلیتهای زیادی دارد که یکی از قابلیتهایش همین است)

• .کاملا به صورت خلاصه و سوال و جوابی 
• یعنی حجم کتاب رو در سوال و جواب نریختیم بلکه کاملا به صورت کم کم گذاشتیم تا به راحتی بتونید حفظ و مرور کنید و از این مرور لذت ببرید.

• ما هدفمون اینه که شما به راحتی بتونید درسها رو حفظ کنید و به حافظه دراز مدت بسپارید و از این بابت کاملا راضی و خوشحال باشید و لذت ببرید.

• برای تولید این محصول،زحمات فراوانی کشیده شده است تا شما راحت باشید،لطفا به کسانی که احساس میکنید این فایل میتواند در زندگی درسی آنها اثر گذار باشد،حتما معرفی کنید.

690تا فلش کارت هست.اگه شما بخواید این ها رو (تازه به سبکی که ما نوشتیم)انجام بدید حد وسط دو هفته زمان میخواد.ما این کار ر و برای شما انجام دادیم  فقط به راحتی مرور کنید.
ما این اطمینان رو میدیم که اگه با این نرم افزار و با این محصول ما نحو مقدماتی رو مرور کنید،حتما حتما به جزییات نحو مقدماتی مسلط خوهید شد.به شرط اینکه  وقت بذارید و  فقط مرور کنید.یعنی هر وقت نرم افزار گفت که وقت مرور فلان برگه و بحث رسیده شما فقط مرور کن.هر کدوم رو بلد بودی.برنگ سبز یا آبی رو انتخاب کن.هر کدوم رو بلد نبودی رنگ قرمز رو انتخاب کن.نرم افزار کار خودش رو بلده 

این محصول ما پر از ترکیب های نحوی  است که در مرحله مقدماتی مطرح شده است و با این محصول با ترکیب کردن جملات مختلف، در زمینه ترکیب نحوی هم تسلط در مرحله مقدماتی پیدا میکنید.

این محصول برای چه کسانی مفید است؟
این محصول برای سطح مقدماتی است
برای کسانی مفید هست که دوست دارند مسلط به قواعد نحو در سطح مقدماتی بشوند.
برای کسانی مفید هست که وقت کمی دارند و میخواهند از فرصت های بیکاری و اوقات مرده مرحله مقدماتی این علم را بگذرانند...

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.

×
×
  • اضافه کردن...