رفتن به مطلب

3 تصویر

درباره این فایل

انتشارات Hueber یکی از معتبرترین انتشارات های دنیا در زمینه کتاب های آموزش زبان آلمانی است. کتاب Menschen از جدید ترین کتاب های یادگیری زبان آلمانی است و همانند کتاب Studio d بر اساس سطح بندی CEFR اروپا ( A1, A2,.. ) می باشد.

گروه هدف کتاب Menschen بزرگسالان بالای ۱۶ سال می باشد و برای آزمون ZD آلمانی طراحی شده است که بتواند زبان آموزان را تا سطوح B1 برساند. کلیه کتاب ها به صورت کامل به زبان آلمانی است. کتاب Menschen بر خلاف دیگر کتاب های آموزش زبان آلمانی بر روی اصطلاحات مسافرتی و سطحی توجه ندارد و بیشتر بر روی زبان آلمانی تمرکز دارد که ممکن است در محیط های کاری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
کتاب Menschen از سطح A1 که سطح ابتدایی آلمانی است شروع می شود و تا سطح B1 ادامه پیدا می کند و متاسفانه در سطوح بالاتر کتابی ندارند. استفاده از تصاویر بسیار زیاد و مرتبط ، تلفیق اینترنت و رسانه های دیجیتال در فرآیند یادگیری ، بهبود مهارت یادگیری انفرادی ، ارتباط تصاویر و کلمات برای یاد آوری بهتر ، ارائه نکات یادگیری ، موضعات و مفاهیمی که باعث جذب توجه و علایق زبان آموزان شود ، قابل مدیریت بود طول در س ها بر اساس توجه زبان آموزان ، ارائه نکات گرامری با رنگ ها ( که در زبان آلمانی بسیار مهم است ) از ویژگی های این کتاب آموزش زبان آلمانی می باشد.
شاید مهم ترین نکته ای که کتاب زبان آلمانی Menschen را از بقیه کتاب های زبان آلمانی متفاوت می کند می تواند عقبه علمی باشد که در انتشار این کتاب وجود دارد. نویسندگان این کتاب سعی کرده اند که فرآیند های که مغز در طی یادگیری یک زبان طی می کند را به صورت کاملا علمی در درس های این کتاب بگنجانند.

این پکیج شامل کل فلش کارت‌های تهیه شده برای کتاب Menschen A1.1 است. البته این فلش کارت‌ها به صورت فصلی و هم به صورت فصلی بخشی و هم به صورت یکجا دسته بندی شده‌اند تا در صورت تمایل هر کدام را نیاز داشتید استفاده کنید. دقت کنید که فصل‌های این مجموعه جداگانه در بخش دانلود قرار گرفته‌اند. این پکیج برای دوستانی آماده شده است که میخواهید فلش کارت‌های این کتاب را به صورت یکجا داشته باشند. در ضمن در بخش دانلود کتاب، می‌توانید کتاب منبع، کتاب کار و پاسخنامه و همچنین فایل‌های صوتی مربوط به کتاب Menschen A1.1 را دریافت کنید.

 

 

 

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...