رفتن به مطلب

2 تصویر

درباره این فایل

شاید اگر روزی پرفسور جک سی ریچاردز تصمیم نمی گرفت دست به تالیف کتاب های اینترچنج بزند، یادگیری زبان در کل جهان انقدر ساده نمی­شد. در حال حاضر بیش از 50 میلیون نفر در سراسر دنیا در حال یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از کتاب­های اینترچنج هستند. او دارای مدرک دکترا در رشته زبان شناسی کاربردی از دانشگاه فرانسوی زبان لاوان،  مدرس و مشاور برجسته در زمینه آموزش زبان است.همچنین به پاس تلاش های بی وقفه این استاد برجسته در سال 2011 مدرک دکترای افتخاری ادبیات از دانشگاه ویکتوریا به وی اعطا شد. پروفسور جک سی ریچاردز مولف بیش از 150 مقاله و کتاب در زمینه آموزش زبان است که به زبان های مختلف مثل چینی، فرانسوی، کره ای و غیره ترجمه شده است. لازم به ذکر است به منظور تطبیق و به روز رسانی کتاب های اینترچنج با نیازهای روز و فرهنگ زبان آموزان، این کتاب ها از زمان انتشار اولین نسخه  5 بار مورد ویرایش و اصلاح قرار گرفته است. قطعا شگفت زده می شوید اگر بگوییم نسخه پنجم مجموعه Interchange این مجموعه از نظرات 1500 معلم زبان در سراسر دنیا در گروه های تحقیق و نقد و بررسی استفاده شده است.

 

در این فایل فلش کارت‌های واژگان سطح سوم(interchange 3) این دروه آموزشی تقدیم حضورتان می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این فلش کارت‌ها دارای ویژگی‌های زیر هستند:

دارای فونتیک

دارای تلفظ

داری ترجمه خلاصه فارسی

تعیین نقش دستوری واژگان

دارای مثال و کاربرد

امیدوارم این مجموعه بتواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که مایل به سفارشی سازی(ایجاد نسخه تایپ واژگان و ...) مجموعه دارید پیام دهید.

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...