رفتن به مطلب

ceali

فروشندگان
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    12

ceali آخرین بار در روز خرداد 7 2021 برنده شده

ceali یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام جمیل عزیز🌹 من تمامی لغات رو از درس اول تا آخر وارد کردم و عقلانی نبوده که از درس 17 شروع کنم، برای نرم افزار بنده از درس اول نشون داده میشه (هرچند نرم افزار آنکی با شیوه منحصر به فرد خودش اصولا در روز تعداد زیادی لغت رو میشه مطالعه کرد و درکمترین زمان به درس مذکور رسید) ، اما اینکه انکی شما از درس 17 نشون میده رو نمیدانم !!! در صورتی که از کیفیت فایل راضی نیستید ، لطفا ً با مدیر محترم سایت مکاتبه نمایید تا مبلغ واریزی به اکانت شما برگشت نمایند. بنده خدایی ناکرده قصد گول زدن هیچ یک از کلاینت هارو نداشته و ندارم. از توجه شما متشکرم دوست عزیز .
  2. با عرض سلام و سپاس از خرید شما؛ دوست گرامی ترتیب کلمات از درس اول شروع شده تا اخرین درس - احتمالا لغات چند درس اول، در پایان لغات خدمتتان نشان خواهد داد. اما لغت مذکور ، در درس 17 کتاب intermediate می باشد. اینجانب سعی کردم هیچ لغتی را از قلم نندازم ضمناً دوست گرامی از لغات ساده کتاب استقبال نمایید چرا که به عقیده بنده همه لغات ناشناس و یادگیری آن سخت باشد، روند آموزش فرسایشی میگردد. ، لغات ساده کتاب با یک نگاه کوچیک پاسخ داده میشود و این انگیزه برای دوستان خواهد بود. انشالله در اینده خیلی خیلی نزدیک ، فایل کتاب oxford word skills advance اصلاحیه خواهد خورد، سعی کنید انشالله لغات این کتاب رو تموم کنید به همراه فایل صوتی بارها و بارها گوش کنید سپس کتاب پیشرفته (را که برای ترجمه کاملا دقیق اصطلاحات و اصلاح غلط های املایی با وجود کمبود وقت، زمان زیادی می برد) استفاده نمایید. با تشکر.
  3. سلام؛ براتون ارسال کردم موفق باشید.
  4. سلام دوست عزیز، شامل کلیه لغات کتاب هستش یعنی 1722 لغت. پاینده باشید.
  5. نگارش 2.0.0

    با سلام؛ دوستان پس از انتشار فایل های کتاب Oxford_Word_Skills_intermediate & Destination B2 تصمیم به انتشار فایل دیگری از کتاب فوق العااده Oxford Word Skills در سطح پیشرفته گرفته شد. امیدوارم مفید واقع گردد. پیشنهاد می گردد حتما و حتما کتاب های Oxford_Word_Skills_intermediate & Destination B2 را استفاده نمایید و همچنین قسمت دیدگاه Oxford Word Skills Intermediate را جهت مطالعه بهینه ، خوانده شود. فایل صوتی جهت دانلود رایگان : 3 Oxford Word Skills Advanced.zip پس از بروز رسانی شامل ( اصلاح تایپی ، اضافه شدن ترجمه و فونتیک ) جهت استفاده شما عزیزان تقدیم میگردد. با تشکر 3_Oxford_Word_Skills_Advanced.zip
    339٬000 ریال
    دوستان پیشنهاد دارم علاوه بر کتاب آکسفورد ، حتما این کتاب رو تهیه کنید چون collocation های مورد نیاز و مهم رو بهتون یاد خواهد داد، نصف کتاب هم گرامر ، که میتونید کنار این کتاب ، کتاب گرامر این یوز رو هم تهیه کنید دوستان تاکید میشه همه کتاب هارو همزمان شروع کنید ، تنها صرف آکسفورد یا گرامر یا اکتیو فور ردینگ نباشه، همه همزمان هر کدام هر روز یکی دو درس برید جلو انشالله به سطح مورد نیازتون برسید موفق باشید.
    با سلام بانو مهرناز اعتمادی عزیز از حضورتان سپاسگذاریم در قسمت دیدگاه توضیحات لازمه رو دادم محبت بفرمایید نگاهی داشته باشید؛ فایل های صوتی جداگانه خدمتتان قرار دادم که کافیه گوش بدید ( تمامی فایل های صوتی متن های کتاب ) که انشاا... لغاتی که یاد گرفتید ، به قول معروف STICK IN YOUR MIND بشه در کنار این لغات کتاب هایی پیشنهاد دادم که در قسمت دیدگاه توضیحات لازمه داده شده با تشکر از حضور شما.
  6. نگارش 1.0.0

    با سلام خدمت دوستان گرامی؛ کتاب فوق العاده عالی دستینیشن رو خدمتتون گذاشتم که واقعا لغات قوی داره که پیشنهاد بنده این است پس از مطالعه لغات آکسفورد که واقعا برای تهیه آن زحمت زیادی کشیده شده؛ این لغات می باشد انشالله که در جهت ارتقاع سطح زبانتان موثر واقع گردد لازم به ذکر است که از فایل مذکور پشتیبانی صورت می گیرد و بروز رسانی نیز خواهد شد هرچند سعی شده خطای تایپ به حداقل رسیده باشه (البته واقعا جهت تایپ آنها زمان زیادی مصرف شده) ؛ در پایان اگه انتقادی یا پیشنهادی دارید خوشحال میشم بفرمایید؛
    339٬000 ریال
  7. نگارش 98.01

    با سلام خدمت دوستان گرامی؛ تمامی وکب های کتاب فوق العاده و عالی آکسفورد رو خدمتتون گذاشتم ؛ وکب ها شامل فونتیک و ترجمه فارسی و به همراه دفینیشن ها (که تنها در داخل کتاب می باشد ) قرار داده ام فایل صوتی کلیه دروس کتاب به صورت مرتب و کامل در قالب فایل فشرده جداگانه قرار داده شده است(بصورت جدا نه در نرم افزار انکید روید). ؛ لازم به ذکر است که از فایل مذکور پشتیبانی صورت می گیرد و بروز رسانی نیز خواهد شد هرچند سعی شده خطای تایپ به حداقل رسیده باشد؛ پیشنهاد بنده برای شروع زبان؛ استفاده از این کتاب هست که روزی 100 لغت در یک الی یک و نیم ساعت بخونید؛ تو دو هفته حدوداً مسلط میشید و انشالله کتاب های بعدی در پایان اگه انتقادی یا پیشنهادی دارید خوشحال میشم بفرمایید؛ نکته : دوستان گرامی ؛ هیچ کدام از لغات داخل نرم افزار انکیدروید دارای فایل صوتی نمی باشد . *** دوستان گرامی، فایل های صوتی را به پیوست جهت استفاده شما دوستان گرامی قرار دادم پشتیبان سایت:فایل صوتی پیوست در کنار فایل انکی در یک فایل فشرده قرار گرفت. برای استفاده از فایل انکی ابتدا فایل را استخراج کنید.
    369٬000 ریال
×
×
  • اضافه کردن...