رفتن به مطلب

معرفی انکی موبایل (آیفون)

انکی موبایل یک اپلیکیشن همراه برای انکی است، یک برنامه ی فلش کارت قوی و هوشمند که رایگان میباشد، قابلیت اجرا روی چندین پلتفرم را دارد و منبع باز است. علت این که این اپ مانند یک اپلیکیشن کامپیوتری قیمت گذاری شده است این است که فروش آن، پیشرفت ورژن های موبایل و کامپیوتر را، پشتیبانی میکند.

انکی موبایل ویژگی هایی را ارائه می دهد که در دیگر اپ های فلش کارت یافت نمی شود:

  • یک سرویس ابری همگام سازی رایگان که به شما اجازه میدهد محتوای کارت هایتان را بین دستگاه های موبایل و کامپیوترتان هماهنگ نگه داید. این ویژگی افزودن محتوا را در کامپیوتر و سپس مطالعه آن را در موبایل، آسان میکند و به راحتی مطالعه شما را بین آیفون، آیپدتان یا... را در جریان نگه میدارد.
  • الگوریتم زمان بندی مشابهی در ورژن کامپیوتری انکی استفاده میشود که در زمانی که شما در حال فراموش کردن محتوای کارت ها هستید، آن ها را به شما یادآوری میکند.
  • یک واسط انعطاف پذیر برای مطالعه موثر و روان طراحی شده است. شما میتوانید انکی موبایل را تنظیم کنید تا با ضربه زدن یا کشیدن قسمت های مختلف صفحه، عملکردهای متفاوتی انجام دهد و کنترل کنید که کدام عمکلرد در قسمت ابزارها ظاهر شود.
  • نمودارهای آماری و جامع برای مطالعه شما
  • مجموعه های بزرگ کارت ها را پشتیبانی میکند حتی بیش از 100000 کارت.
  • اگر در کارت های شما عکس یا کلیپ صوتی وجود داشته باشد این مدیا ها در دستگاه شما طبقه بندی میشود بنابراین شما میتوانید بدون اتصال به اینترنت کارت هایتان را مطالعه کنید.
  • یک قابلیت جستجوی قوی که به شما اجازه میدهد کارت هایی را که با معیارهایی همچون «برچسب زده به عنوان اولویت بالا، پاسخ داده شده در 10 روز گذشته و کارت هایی که شامل کلمات ذیل نباشند...» مطابقت دارند، جستجو کنید.
  • پشتیبانی برای نمایش معادله های ریاضیاتی که با LaTeX اضافه شده باشند، و علائم زبان های آسیایی

لطفا توجه داشته باشید که انکی موبایل در حال حاضر در نظر دارد به عنوان یک همراه برای ورژن کامپیوتری انکی به کار برده شود نه به عنوان یک جایگزین کامل برای آن. با این که انکی موبایل قابلیت نمایش کارت های شما را به همان روشی که ورژن کامپیوتری نمایش میدهد، دارد؛ اما تغییر دادن ظاهر کارت ها و فعال کردن ویژگی هایی همچون «تایپ در قسمت جواب» در حال حاضر باید بوسیله ی نرم افزار کامپیوتری انکی انجام شود. به همین دلیل، لطفا قبل از اینکه درباره خرید این اپ تصمیم بگیرید، با ورژن کامپیوتری انکی آشنا شوید.

جدای از سرویس همگام سازی ابری، انکی موبایل همچنین کپی کردن مجموعه کارت ها را از دستگاه یا به دستگاه، توسط کابل USB  یا iTunes، پشتیبانی میکند.

مانند همه اپلیکیشن ها، انکی موبایل میتواند یک بار خریده شود و سپس در چندین دستگاه که در یک خانه، از یک اپل آی دی استفاده میکنند، اجرا شود. به اشتراک گذاشتن خانوادگی نیز پشتیبانی میشود.

برای اطلاعات درباره ی تخفیف خریدهای عمده برای موسسه های آموزشی لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید

http://www.apple.com/itunes/education

در صورتی که هرگونه سوالی دارید یا میخواهید مشکلی را گزارش کنید لطفا از طریق سایت پشتیبانی، ما را در جریان بگذارید تا ما در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنیم.

محمد رستمی



بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...