رفتن به مطلب
محمد رستمی
محمد رستمی

فروشگاه انکی‌دروید

بعد از مدتها تلاش سعی کردیم که برای توسعه فلش کارت‌های انکی دروید و مشارکت هر چه بیشتر کاربران و شناساندن بیشتر دانش آموزان و دانشجویان با این نرم افزار مفید بخش فروشگاه سایت انکی دروید را راه اندازی کنیم. سه طرح مشارکتی برای سایت انکی دروید در نظر گرفته شده است.

مشارکت کننده:

دوستان مشارکت کننده مزیت فروش فایل را نسبت به یک کاربر عادی دارند. این گروه از دوستان این امکان را دارند که در سایت انکی دروید اقدام به فروش فایل کنند؛ اما تنها از دسته های پیش فرض سایت در بخش فلش کارت می توانند استفاده کنند. فایل های ایشان در بین دیگر فایل‌های سایت به نمایش گذاشته می‌شود. این به این معنی است که این دوستان دسته بندی جدایی برای فایل نمی‌توانند در نظر بگیرند.

فروشندگان:

این گروه علاوه بر اینکه امکان فروش در دسته های فلش کارتی سایت را دارند امکان ایجاد فروشگاه در بخش پاساژ آنکی را نیز دارند. آنها می‌توانند از امکانات فروشگاه‌های انکی که شامل فروشگاه مختص به خود کاربر می باشد استفاده کنند. فایل‌ها جدا، انجمن جدا، و امکان ایجاد دسته بندی متعدد برای فایلهای فراهم شده است. این گروه تنها می‌توانند فروشگاهی از نوع عمومی ایجاد کنند. فروشگاه نوع عمومی در دید همه‌ی کاربران حتی مهمانان نیز هست. مدیریت فروشگاه کنترلی بر کاربرانی که از فروشگاه استفاده می‌کنند ندارند. فایل‌هایی را می‌توانند برای فروش قرار دهند و انجمن‌هایی برای بحث و گفتگو ایجاد کنند و اینکه تمامی حضار در سایت میتوانند در این فروشگاه‌ها فعالیت داشته باشند.

فروشندگان تنها مجاز به ایجاد یک فروشگاه عمومی در سایت انکی دروید هستند.

 

مدرسان:

این گروه از تمامی امکانات گروه های قبلی برخوردار هستند علاوه بر آن، امکان ایجاد فروشگاه از نوع تجاری را نیز دارند. فروشگاه نوع تجاری به گونه ای است که میتوان محتویات فروشگاه را برای عموم افراد پنهان کرد و آنها را ملزم به پرداخت هزینه عضویت کرد. فرآیند عضویت در این فروشگاه ها به این گونه است که ابتدا کاربر درخواست عضویت خود را ارسال می کند، سپس مدیریت فروشگاه اختیار این را دارد که درخواست عضویت کاربر را بپذیرد یا رد کند. در صورت پذیرش درخواست کاربر، به ایشان اطلاع داده می شود که برای عضویت در این فروشگاه حق عضویت را پرداخت کند. پس از اینکه کاربر حق عضویت را پرداخت کند، هزینه فروشگاه به اعتبار مدیریت فروشگاه افزوده شده و مدیریت می‌تواند درخواست برداشت وجه را صادر کند. دقت بفرمایید که در تمامی فرآیندهای سایت کمیسیون سایت به صورت خودکار کسر خواهد شد. علاوه بر مدیریت کاربران به این شکل، در فروشگاه تجاری امکان ایجاد تمدید برای حق عضویت نیز وجود دارد.

 

مدرسان می‌توانند دو فروشگاه اعم از عمومی یا تجاری را ایجاد کنند.

در ادامه به طور خلاصه مقایسه‌ای بین دسته‌های پیش فرض و فروشگاه‌های انکی دروید ارائه شده است:

۱- در بخش دانلود انکی دروید فقط از دسته بندی های سایت می توانید استفاده کنید و امکان ایجاد دسته را ندارید. ولی در فروشگاه به راحتی می توانید دسته های خود را ایجاد و حذف کنید.

۲- فروشگاه علاوه بر دسته بندی برای بخش دانلود دارای انجمن اختصاصی نیز هست که میتوانید موضوعات را برای انجمن خود ایجاد و کاربران را به گفتگو در فروشگاه خود تشویق کنید.

۳- شما خودتان امکان مدیریت نقد و نظرات فایلها را خواهید داشت.

۴- کاربران برای مشاهده مطالب فروشگاه شما باید ابتدا درخواست عضویت را ارسال کنند. شما با کنترل کاملی که روی کاربران فروشگاه خود دارید می توانید درخواست عضویت آنها را بپذیرید یا رد کنید. بعد از تایید درخواست کاربران آنها باید هزینه عضویت در فروشگاه را بپردازند.

۵- هزینه عضویت در فروشگاه تجاری می تواند یکبار برای همیشه باشد یا به صورت دوره ای مثلاً روزانه ماهیانه یا سالیانه تعریف شود.

و هزار و یک مزیت دیگر که فروشگاه تجاری دارد و بخش دانلود انکی دروید خیر. که شما خودتان در هنگام استفاده می توانید به این مزیت ها پی ببرید.

در آخر قصد دارم به مهمترین سؤال شما در رابطه با فروشگاه و بخش دانلود انکی دروید پاسخ دهم.

آیا فروش من در فروشگاه بهتر است یا در بخش دانلود انکی دروید؟

فروش شما بستگی به کیفیت فایل های شما و تبلیغات شما دارد. فروشگاه در اصل همان بخش دانلود است که ویژگی های به آن اضافه شده است. کاربرانی داریم که دربخش دانلود فروش کمی داشتند اما در بخش فروشگاه فروشی بالای میلیونی داشتند و کاربرانی هم داریم که برعکس این موضوع اتفاق افتاده است یعنی در بخش فروشگاه فروش کم و در بخش دانلود فروش میلیونی. این بستگی به شما دارد نه به بخش دانلود یا فروشگاه. البته تمام سعی خود را می کنیم که فروش کاربران در هر دوی این مکان ها روز به روز افزایش یابد. خیالتون راحت هر  چه شما بیشتر فروش کنید ما هم خوشحال‌تریم چرا که این بازی برد-برد است.

آیا فروش فایل‌های من توسط دیگر اعضا وجود دارد؟

انکی دروید به شدت مخالف نقض حقوق مادی و معنوی محصولات است. بنابراین در صورتی که احراز شود فروشنده‌ای اقدام به فروش محصولات دیگری کرده است، اکانت ایشان در اسرع وقت مسدود و محصولات ایشان از روی سایت انکی دروید حذف خواهد شد.

 

تسویه حساب در سایت انکی دروید چه مدت زمان به طور می‌انجامد؟

بین ۱دقیقه تا ۷۲ ساعت کاری.

 

آیا امکان ارتباط خصوصی با خریداران وجود دارد؟

خیر. خریداران می‌توانند مشکلات خود را از طریق دیدگاه فایل و یا از طریق پشتیبانی سایت برای مدیریت ارسال کنند. پیام خصوصی در حال حاضر غیرفعال شده است.

 

آیا فروشندگان برای انتخاب فایل‌های خود اختیار تام دارند؟

فایل‌ها باید در رابطه با موضوع سایت باشند و اینکه از کیفیت مناسب برخوردار باشند. در صورتی که فایلی از استانداردهای انکی دروید تبعیت نکند از سایت حذف و یا تایید نمی شود.

 

آیا قیمت گذاری روی محصولات در اختیار تام فروشندگان است؟

بله

 

اگر سؤالات بیشتری در ذهن شماست که بی پاسخ مانده است، از طریق دیدگاه طرح موضوع بفرمایید. حتماً پاسخ داده خواهد شد.




بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...