roja ap 0 ارسال شده در 17 مرداد، 2019 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مرداد، 2019 با سلام چه کار کنم این پیام دیگه نیاد؟ متاسفانه هم در آیفون و هم ویندوز با هر بار باز و بسته کردن برنامه و سینک کردن میآد. نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
0 MohammadRostami 1,321 ارسال شده در 17 مرداد، 2019 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مرداد، 2019 سلام. برنامه شما برای همگامسازی به انکی وب متصل هست و چون در هر بار باز و بسته کردن برنامه این همگامسازی بررسی میشه شما هر بار این پیغام را مشاهده می کنید. تعدادی از دسته های شما با انکی وب همگام نیست. اگر آخرین تغییرات شما روی انکی ویندوز انجام گرفته شما باید گزینه Upload To AnkiWeb را انتخاب کنید تا مشکل رفع بشه. البته دقت کنید مراحل را به این شکل انجام بدید: برای اطمینان از اطلاعاتتون در انکی ویندوز پشتیبان تهیه کنید. از این مسیر File>Export وقتی انکی ویندوز را باز کردید و این پیغام را دیدید روی Upload To AnkiWeb کلیک کنید وقتی همگامسازی تمام شد سراغ برنامه در آیفون برید در آیفون وقتی پیغام ظاهر شد باید گزینه Download From AnkiWeb را انتخاب کنید. موفق باشید نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
0 roja ap 0 ارسال شده در 17 مرداد، 2019 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مرداد، 2019 ممن.ن از این که لطف کردید و پاسخ دادین من چند ماه از این برنامه استفاده میکنم. اما تازه از دیروز با این پیغام مواجه شدم. راهی برای لغوش هست؟ نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
0 MohammadRostami 1,321 ارسال شده در 17 مرداد، 2019 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 مرداد، 2019 در 1 ساعت قبل، roja ap گفته است : ممن.ن از این که لطف کردید و پاسخ دادین من چند ماه از این برنامه استفاده میکنم. اما تازه از دیروز با این پیغام مواجه شدم. راهی برای لغوش هست؟ عرض کردم خدمتتون روی upload کلیک کنید مشکل رفع میشه نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
0 roja ap 0 ارسال شده در 18 مرداد، 2019 سازنده اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مرداد، 2019 بله ، متوجه شدم من همینکار رو میکنم ولی با هر بار سینک کردن این پیغام میاد در حالی که قبلا این طور نبود. شاید به خاطر آپدیت کردن باشه و در نسخه جدید اینطور باشه. خیلی خیلی ممنونم. نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
0 MohammadRostami 1,321 ارسال شده در 18 مرداد، 2019 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 مرداد، 2019 در 2 ساعت قبل، roja ap گفته است : بله ، متوجه شدم من همینکار رو میکنم ولی با هر بار سینک کردن این پیغام میاد در حالی که قبلا این طور نبود. شاید به خاطر آپدیت کردن باشه و در نسخه جدید اینطور باشه. خیلی خیلی ممنونم. نسخه انکی شما چی هست؟ اگر شما آپلود را انتخاب کردید و در موبایل خود دانلود را انتخاب کردید و این مشکل باز برطرف نشد میتوانید یکبار همگامسازی را قطع و دوباره متصل کنید. البته دقت کنید که برای هر تغییری در انکی ابتدا یک پشتیبان از اون تهیه کنید. ابتدا یکبار همگامسازی را از مسیر Tools>>Preference>>>Network >>> Deauthurize لغو کنید و بعد از ریست انکی دوباره همگامسازی را متصل کنید و اگر دوباره این پیغام ظاهر شد باز آپلود را از ویندوز انتخاب کنید و دانلود از انکی وب را از آیفون. در نهایت اگر هیچکدام از این روشهای جواب نداد در سایت انکی وب یک اکانت دیگر باز کنید. موفق باشید نقل قول لینک ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر تنظیمات بیشتر اشتراک گذاری ...
سوال
roja ap 0
با سلام
چه کار کنم این پیام دیگه نیاد؟
متاسفانه هم در آیفون و هم ویندوز با هر بار باز و بسته کردن برنامه و سینک کردن میآد.
لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
5 پاسخ به این سوال تاکنون داده شده است
ارسالهای توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: strong> مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.