رفتن به مطلب

saha

تیم مدیریت
  • تعداد ارسال ها

    91
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    8

فعالیت های امتیازی

  1. عاشقتم
    saha به محمد رستمی برای یک فایل امتیاز داد، فلش‌کارت انگلیسی-فارسی رشته کامپیوتر و IT   
    مجموعه لغات پرکاربرد انگلیسی - فارسی در زمینه کامپیوتر و IT. امیدوارم مفید واقع شود
  2. عاشقتم
    saha از sahar 2211 برای یک فایل یک واکنش گرفت، فلش کارت Cambridge 6 word list   
    سلام و درود همراهان همیشگی انکی دروید
    فایل منتشر شده 750 فلش کارت انگلیسی به فارسی می باشد که برای نسخه موبایلی دارای750 تلفظ صوتی نیز است.
    در صورت هر گونه سوال ، در دیدگاه عنوان کنید
  3. عاشقتم
    saha به محمد رستمی برای یک فایل امتیاز داد، دانلود کتاب تصویری 1100 واژه که باید دانست همراه با ترجمه فارسی   
    سلام.امروز برای شما کتاب ۱۱۰۰ واژه که باید دانست را قرار میدهم.البته تنها یک کتاب نیست بلکه سه کتاب است.
    کتاب اول: نسخه‌ی اصلی کتاب ۱۱۰۰ واژه از انتشارات بارونز(به زبان انگلیسی) کتاب دوم:کتاب تصویری ۱۱۰۰ واژه(به زبان انگلیسی) در این بخش از کتاب سعی شده است که تمامی لغات، همراه با تصویر به شما آموزش داده شود تا به خاطر سپاری لغات دو چندان شود.
    کتاب سوم:لغات ضروری تافل (فقط این لغات هستند که دارای ترجمه فارسی هستند.) سعی شده که از این کتاب، لغاتی را که بیشترین کاربرد را در آزمون‌های تافل دارند همراه با ترجمه‌ی فارسی آن در اختیار شما قرار دهیم.
    جدیدترین فلش‌کارت‌های مربوط به این مجموعه می‌توانید از آدرس زیر دریافت کنید.امید است که سهمی هر چند کوچک در موفقیت شما عزیزان داشته باشید.
     
  4. عاشقتم
    saha به محمد رستمی برای یک فایل امتیاز داد، فلش کارت American English File 2(به همراه تلفظ + نقش دستوری)   
    سلام. امروز برای شما مجموعه فلش کارت لغات کتاب American English File2 را قرار میدم. برای مثال از دیکشنری آریانپور(البته برای بعضی از لغات) و برای تلفظ هم از دیکشنری آکسفورد لرنر کمک گرفتم. امیدوارم مفید واقع شود. منبع این فلش کارت را می توانید از لینک زیر دریافت کنید. در صورتی که مایل به دریافت پکیج امریکن انگلیش فایل هستید میتوانید از لینک زیر این مجموعه را با تخفیف در نظر گرفته شده دریافت کنید.
     
     
     
  5. تشکر
    saha به Elyas Banadkuki برای یک فایل امتیاز داد، فلش کارت خلاصه کتاب مسئولیت پذیری و به پا خاستن برای تغییر   
    به نام خدا
    سلام . باز هم با یک فلش کارت جدید و چالش برانگیز در خدمت شما عزیزان هستیم . این بار با فلش کارت خلاصه کتاب مسئولیت پذیری و به پا خاستن برای تغییر  نوشته جان ایزو ، می خواهیم مبانی فکری را دچار تغییر اساسی کنیم.
    معرفی ضرورت مسئولیت پذیری و به پا خاستن برای تغییر و استفاده از این فلش کارت
    اگر شما از وضعیت مالی – یا اقتصادی –یا  فرهنگی – یا روابط خانواده و دوستان - یا وضعیت سفرها و تفریحاتتان - یا اوضاع کار و شغلی خود راضی هستید اصلا نیازی به این فلش کارت ندارید. اما اگر حتی یکی از این موارد ناراضی هستید و یا افسردگی دارید و یا ذهنیت شما نسبت به زندگی مثبت و قوی نیست و انگیزه و محرکه حرکت ندارید – اگر امید ندارید و یا بنزین موتور ذهنی شما تمام شده حتما به این فلش کارت نیاز دارید . هدف این فلش کارت جایگزینی برای رفع مطالعه کتاب نیست . همچنین این فلش کارت با هدف تبلیغ این کتاب خاص هم نیست . اگر چه ممکن است حتما با مفاهیم بکار رفته در فلش کارت تبلیغ این اثر ارزشمند باشد و چه چیزی بهتر از پیشرفت و مطالعه و یادگیری برای تغییر دائمی در ذهنیت و باور و اقدامات کوچک پیش رو . هدف اصلی در واقع کمک به ذهنیت شما و تحریک آن به ایجاد تغییر در باورهای شما و وضعیت شماست . اینکه اولین قدم ها را بردارید و به سمت هدفتان با تمام قوت قلبی و ذهنیت کاملا متمرکز و قوی حرکت کنید اولین هایی هست که اتفاق می افتد . ثبات در تغییر و ثبات در حرکت به سمت هدف و رسیدن به آن هدف دیگری است که دنبال می شود .
    معرفی امکانات جدید این فلش کارت
    خلاصه کتاب به صورت فلش کارت دستورالعمل هایی جهت انجام تمرین راهکارهای کتاب به صورت فلش کارت به صورت Reverse این فایل شامل 103 کارت آموزشی می باشد که به دو دسته تقسیم می شود: خلاصه کتاب و دستورالعمل ها . در هر کارت با این که جواب آماده است اما با امکان تایپ در زیر آن می توانید متن را به ملکه ذهنتان تبدیل کنید . در واقع وقتی این جملات را چندین بار بخوانید از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت و سپس دو به بال و بازو برای شما تبدیل می شود : بال و بازوی ذهنیت مثبت و قوی و محرک – و بال و بازوی اقدامات کوچک و موثر برای اهدافتان
    بدیهی است که هیچ اثری بدون عیب و یا بی نیاز از تعالی و درخشش و تحول نمی باشد. با نظرات ارزشمندتان ما را در هر چه بهتر شدن این اثر یاری نمایید.
     
    رویاهاتو بساز
  6. عاشقتم
    saha به محمد رستمی برای یک فایل امتیاز داد، انکی مک(Standard)   
    نسخه‌های اخیر Anki به یک مک با سیستم عامل macOS 10.13.4 یا بالاتر نیاز دارد.
    آخرین نسخه Anki که از macOS 10.10 تا 10.13.3 پشتیبانی می کرد نسخه 2.1.35 جایگزین بود. اگر از یک دستگاه قدیمی استفاده می کنید، می توانید نسخه قدیمی را از صفحه انتشار دریافت کنید.
     
    نصب:
    Anki را متناسب با سیستم خود دانلود کنید.  فایل را در دسکتاپ یا پوشه دانلودها ذخیره کنید. آن را باز کنید و Anki را به پوشه Applications یا دسکتاپ خود بکشید. روی Anki در مکانی که آن را قرار داده اید دوبار کلیک کنید.
  7. عاشقتم
    saha به محمد رستمی برای یک فایل امتیاز داد، انکی دروید (اندروید)   
    دانلود نسخه اندروید نرم افزار انکی با نام انکی دروید
×
×
  • اضافه کردن...