رفتن به مطلب

ceali

فروشندگان
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    12

دیدگاه های فایل ارسال شده توسط ceali

  1. در 13 ساعت قبل، jamil.zarei گفته است :

    کلمات متاسفانه هیچ ترتیب خاصی نداره از فصل 17 شروع میشه . متاسفانه اطلاعات شما در توضیحات گول زننده بود

    سلام جمیل عزیز🌹

    من تمامی لغات رو از درس اول تا آخر وارد کردم و عقلانی نبوده که از درس 17 شروع کنم، برای نرم افزار بنده از درس اول نشون داده میشه (هرچند نرم افزار آنکی با شیوه منحصر به فرد خودش اصولا در روز تعداد زیادی لغت رو میشه مطالعه کرد و درکمترین زمان به درس مذکور رسید) ، اما اینکه انکی شما از درس 17 نشون میده رو نمیدانم !!!

    در صورتی که از کیفیت فایل راضی نیستید ، لطفا ً با مدیر محترم سایت مکاتبه نمایید تا مبلغ واریزی به اکانت شما برگشت نمایند. بنده خدایی ناکرده قصد گول زدن هیچ یک از کلاینت هارو نداشته و ندارم.

    از توجه شما متشکرم دوست عزیز .

  2. در 8 ساعت قبل، s.shamloo گفته است :

    ترتیب این‌ کلمات چجوریه? تا جایی که یادمه این کلمات برا کتاب basic هست 

     

     

    با عرض سلام و سپاس از خرید شما؛ 

    دوست گرامی ترتیب کلمات از درس اول شروع شده تا اخرین درس - احتمالا لغات چند درس اول، در پایان لغات خدمتتان نشان خواهد داد.

     

    اما  لغت مذکور ، در درس 17 کتاب intermediate می باشد. اینجانب سعی کردم هیچ لغتی را از قلم نندازم

    ضمناً دوست گرامی از لغات ساده کتاب استقبال نمایید چرا که به عقیده بنده همه لغات ناشناس و یادگیری آن سخت باشد، روند آموزش فرسایشی میگردد. ،  لغات ساده کتاب با یک نگاه کوچیک پاسخ داده میشود و این انگیزه برای دوستان خواهد بود.

     

    انشالله در اینده خیلی خیلی نزدیک ، فایل کتاب oxford word skills advance اصلاحیه خواهد خورد، سعی کنید انشالله لغات این کتاب رو تموم کنید به همراه فایل صوتی بارها و بارها گوش کنید

    سپس کتاب پیشرفته  (را که برای ترجمه کاملا دقیق اصطلاحات  و اصلاح غلط های املایی با وجود کمبود وقت، زمان زیادی می برد) استفاده نمایید.

     

    با تشکر.

  3. در 19 ساعت قبل، Master گفته است :

    سلام. من این مجموعه رو خریدم اما متاسفانه فایل صوتی رو نمیتونم دانلود کنم،حتی با اینترنت دانلود منیجر هم سر 50مگ قطع میشه.

    لطفا برام ایمیل کنید.

    سلام؛ براتون ارسال کردم موفق باشید.

×
×
  • اضافه کردن...