رفتن به مطلب

Mojtaba Mojtaba

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

فعالیت های امتیازی

  1. تشکر
    Mojtaba Mojtaba از محمد رستمی یک واکنش گرفت در sync problem   
    ممنونم. همشو تست کردم. هیچکدوم جواب نداد
    از ورژن جدید استفاده کردم درست شد. 
    بنظر من ورژن های قدیمی سرعت بالاتری داشتن ولی این مشکل همگامسازی رو دارن متاسفانه
    بازم ممنون. مثل همیشه نظراتتون کمک کنندست
     
  2. می پسندم
    Mojtaba Mojtaba به محمد رستمی امتیاز داد در sync problem   
    سلام. برای سیستم ما که مشکلی نداره. چند روز پیش دوستی همین مشکل را داشت و با قطع فیلتر شکن مشکل رفع شد. آیا از فیلتر شکن استفاده می کنید؟
  3. می پسندم
    Mojtaba Mojtaba به محمد رستمی امتیاز داد در sync problem   
    چند راه حل پیشنهادی:
    بررسی رسانه را بزنید و رسانه‌های بدون استفاده را حذف کنید. و سپس بررسی پایگاه داده را بزنید تا پایگاه داده شما بازسازی بشه. در نهایت همگامسازی را امتحان کنید. فایروال سیستم را بررسی کنید تا محدودیتی برای انکی ایجاد نکرده باشد. از برنامه به صورت آفلاین پشتیبان تهیه کنید و یک بار تمام انکی را حذف و دوباره نصب کنید. در نهایت اگر هیچکدام از اینها جواب نداد بفرمایید تا موضوع را پیگیری کنم.
  4. تشکر
    Mojtaba Mojtaba به محمد رستمی امتیاز داد در حذف یک سربرگ (card) در بعضی از کارت ها   
    سلام.
    بله امکانش هست. طبق روال عادی که به بقیه کارت‌ها فیلد اضافه می‌کنید به این کارت نیز می‌توان فیلد اضافه کرد.
    بله امکان پذیره. به مدیریت نوع یادداشت برید. بر روی «ایجاد نوع کارت» کلیک کنید سپس در کادری که باز می‌شود نام دلخواهی برای نوع یادداشت تعریف کنید. تا اینجا ما کپی را ایجاد کردیم. دوباره به مدیریت نوع یادداشت برید و روی نوع کارتی که ایجاد کردید کلیک کنید سپس از فهرست کناری روی «فیلدها» کلیک کنید تا فیلدهایی را که میخواهید به این نوع کارت اضافه کنید. بعد از اینکه فیلدها را ایجاد کردی دوباره به فهرست مدیریت نوع یادداشت برید و روی نوع کارتی که ایجاد کردید کلیک کنید و از فهرست کناری گزینه «کارت‌ها» را انتخاب کنید. اگر مسیر را درست رفته باشید الان باید کدهای نمایش کارت را ببینید. در نسخه ۲.۰ در بالای پنجره‌ی باز شده یک علامت + مشاهده می‌کنید. روی آن کلیک کنید و حالت‌های مورد نظر خود را تعریف کنید. به ازای هر حالتی که نیاز دارید کارتی جدید ایجاد کنید.
  5. تشکر
    Mojtaba Mojtaba به محمد رستمی امتیاز داد در حذف یک سربرگ (card) در بعضی از کارت ها   
    سلام. بله باید نوع کارتتون را ‌Basic(optional reversed card) انتخاب کنید. در این صورت شما یک فیلد اضافه خواهید داشت به نام Add Reverse که برای کارت‌هایی که میخواهید برعکس هم داشته باشند کافی است حرفی دلخواه مثل y را در این فیلد قرار دهید. انکی به طور خودکار کارت را دو طرفه برای شما ایجاد می‌کند برای کارت‌هایی که نیز این فیلد خالی باشد فقط کارتی که سؤال به جواب باشد برای شما ایجاد می‌شود.
     
    موفق باشید
  6. تشکر
    Mojtaba Mojtaba به محمد رستمی امتیاز داد در اضافه کردن یک field به چند کارت بطور همزمان   
    بله. هیچ مشکلی برای این کار وجود ندارد. شما می توانید چند کارت را با هم انتخاب کنید و از منوی Edit>Change note type نوع آن کارتها را تغییر دهید.
  7. تشکر
    Mojtaba Mojtaba به محمد رستمی امتیاز داد در حذف tag از سفحهbrowser   
    تگ هایی که استفاده نمی شوند را می توان از بروزرسانی پایگاه داده که در منوی Tools>Check Database قرار دارد حذف کرد. اما اینکه تگ هایی که استفاده می شوند را اینجا نمایش ندهد نیاز به بررسی بیشتری دارد که نتیجه را اعلام خواهم کرد.
×
×
  • اضافه کردن...