رفتن به مطلب

Elyas Banadkuki

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    28
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

فعالیت های امتیازی

  1. می پسندم
    Elyas Banadkuki به محمد رستمی امتیاز داد در سلام من مطالب موجود در سایت را مطالعه کردم ، اما سوالی ذهنم رامشغول کرده که هنوز جواب   
    واقعا تفاوت بین جعبه لایتنر و  سیستم تکرار تاخیری انکی چیست ؟
    یکی از تفاوت‌هاشون اینه که آنکی، به کیفیت به‌خاطر آوری یادداشت‌ها هم اهمیت میده. دکمه‌های «آسان، خوب، سخت و دوباره» که شما در هنگام مرور مشاهده می‌کنید، صرفاً برای وقت پر کردن و شلوغ کردن برنامه نبوده‌اند. شما با این دکمه‌ها می‌توانید تعیین کنید که با چه کیفیتی به سؤال پاسخ دادید. آیا لایتنر همچین امکانی را دارد؟؟؟
    من طبق چیزهایی که بلدم احساس میکنم که جعبه لایتنر نسبت به انکی خیلی بهتره (از جهت سیستم تکرار و به حافظه سپاری دارم مقایسه میکنم)؟
    ممنون میشم دلایلتون هم ذکر کنید.
     
    ای کاش می شد که انکی رو بر اساس  لایتنر تنظیم کرد؟
    آنکی هیچگونه محدودیتی برای این مورد ندارد. در لایتنر، پاسخ به سؤالات فقط دو حالت دارد، یا بلد هستید یا خیر. شما می‌توانید با انتخاب «خوب یا دوباره» همان عملکرد لایتنر را از آنکی بخواهید حتی با نصب افزونه‌ای می‌توان دکمه‌های اضافی(از نظر شما) مثل «آسان و سخت» را حذف کرد و فقط دو دکمه صحیح و غلط را جایگزین آنها کرد.
    راستی نظرتون در مورد حرفام چیه ؟ حرفام درسته ؟ لایتنر بهتره یا انکی ؟
    من تجربه‌ی کار با نرم‌افزارهایی که به اصطلاحاً از روش لایتنر استفاده می‌کنند را داشتم. حدود دو سال، اما هیچکدام از آنها قدرت و دقت و ظرافت، کارایی آنکی را نداشته و نخواهد داشت.(البته این نظر من است) که در صورت نیاز میتونم دلایلم را نیز مطرح کنم.
    ایا نرم افزاری مشناسید که سیستم لاینتر رو بشه روش پیاده کرد ؟
    منظورتون از این جمله را من نمیدونم... اما اگر منظورتون این هست که نرم‌افزاری باشه از روش لایتنر یا روش‌های شبیه به اون استفاده کنه، بله نرم‌افزارهای زیادی هست و میتونم چندتا از آنها را بهتون معرفی کنم و خودتون بعد از استفاده می‌توانید آنها را با آنکی مقایسه کنید.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_flashcard_software
    البته به لیست بالا می‌توانید نرم‌افزار لایتنر پایش(ایرانی) و چند نرم‌افزار ایرانی دیگه هم اضافه کنید. البته لازم به ذکر است که پایش فقط قابل استفاده در ویندوز است.
     
×
×
  • اضافه کردن...