رفتن به مطلب

Koorosh Sadeghi

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

فعالیت های امتیازی

  1. می پسندم
    Koorosh Sadeghi به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، مفاهیم پایه انکی (کارت)   
    کارت‌

    یک جفت سؤال و جواب یک کارت نامیده می‌شود. این مفھوم مبتنی بر فلش‌کارت کاغذی با پرسشی در یک سو و پاسخ در پشت کارت است. در آنکی یک کارت واقعاً یک کارت فیزیکی به نظر نمی‌رسد، و وقتی که پاسخ را نمایش می‌دھید پرسش به صورت پیش‌فرض ھمچنان در معرض دید باقی می‌ماند. برای مثال، اگر در حال مطالعه‌ی شیمی هستید، ممکن است سؤالی به شکل زیر ببینید:
    س: نماد شیمیایی اکسیژن؟
    بعد از فکر کردن درباره‌ی آن و تصمیم‌گیری در مورد اینکه پاسخ O است، بر روی دکمه‌ی نمایش پاسخ کلیک می‌کنید و انکی به شما کارت را به صورت زیر نمایش می‌دهد:
    س: نماد شیمیایی اکسیژن؟
    ج: O
    بعد از بررسی اینکه پاسخ درست را دادید، می‌توانید به آنکی بگویید که با چه کیفیتی پاسخ را به یاد آوردید؛ پس از تعیین کیفیت توسط شما، آنکی زمان مرور را انتخاب خواهد کرد.
    در زیر می‌توانید تصویر نمونه‌ای از کارت در انکی را ببینید.
     

  2. می پسندم
    Koorosh Sadeghi به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، حل مشکل به همریختگی انگلیسی و فارسی در انکی   
    سلام. در نرم افزار انکی در دو مکان است که نوشتن انگلیسی و فارسی با هم باعث به همریختگی جملات می‌شود.
    هنگام ایجاد کارت و نوشتن در فیلدها در هنگام مطالعه کارت در این کلیپ هر دو را به شما نشان داده و چگونگی حل آنها را نیز تقدیم شما کردیم. امیدوارم مفید واقع شود.
    کدی که در کلیپ استفاده کردم:
    <div dir="rtl"> place here your field for example {{Front}} </div>  
  3. می پسندم
    Koorosh Sadeghi به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، زمانبندی مجدد فلش کارت در انکی   
    گاهی اوقات نیاز است که فلش کارتی را از صفر مطالعه کنید یا زمانبندی آنها را تغییر دهید. اگر میخواهید از صفر مطالعه کنید یکی از روش‌ها این است که از دسته خروجی بگیرید و در کادر تنظیمات خروجی که ظاهر می‌شود تیک گزینه زمانبندی را بردارید تا دسته‌ی شما بدون زمانبندی پشتیبان گرفته شود، سپس دسته فعلی را حذف کنید و بعد از آن دسته‌ای را که خروجی گرفتید بارگذاری کنید.
    اما روش دیگر و بهتری نیز وجود دارد که خود نرم افزار انکی در اختیار ما قرار می دهد که با استفاده از آن می‌توانید زمانبندی یک کارت را نه تنها صفر کنید بلکه بتوانید در بین بازه‌های زمانی دلخواه نیز تغییر دهید. چطور؟ کلیپ آموزشی زیر را ببینید تا یاد بگیرید. امیدوارم مفید واقع شود.
  4. می پسندم
    Koorosh Sadeghi به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، ایجاد فلش کارت با امکان تایپ پاسخ در انکی   
    اگر در حال یادگیری یک زبان خارجی هستید، مطمئناً تایپ کلمه، می‌تواند کمک زیادی در تمرین نوشتاری و به خاطر سپردن کلمات داشته باشد. انکی امکانی را فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید فیلدهایی با امکان تایپ ایجاد کنید. در کلیپ آموزشی زیر به شما یاد داده‌ام که چطور فیلدی با امکان تایپ ایجاد کنید و یادگیری هر زبانی را بیش از پیش راحت کنید. امیدوارم مفید واقع شود.
     
  5. می پسندم
    Koorosh Sadeghi به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، افزودن دسته/زیردسته و فلش کارت پایه/جای خالی   
    مطمئناً شما برای سازماندهی بعضی از کارت‌های خود نیاز به دسته و زیر دسته دارید. در کلیپ آموزشی زیر من علاوه بر نحوه‌ی ایجاد دسته و زیردسته، چگونگی ایجاد فلش کارت‌های پایه و جای خالی را نیز توضیح داده‌ام. البته لازم به ذکر است که شما از طریق درگ کردن نیز می‌توانید یک دسته را تبدیل به زیردسته کنید یا برعکس. من روش دیگری را که با استفاده از علامت «::» انجام می‌شود را برای ایجاد دسته و زیردسته توضیح داده‌ام.
    امیدوارم مفید واقع شود.
×
×
  • اضافه کردن...