رفتن به مطلب

Vahid Ghadiri Rad

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    26
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

فعالیت های امتیازی

  1. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در افزودن دک جدید   
    اول اینکه برای تکراریها را پیدا کنید نوع یادداشت کارتها باید یکی باشند. دوم از مسیر Browse>>Notes>>Find Duplicate میتونید کارتهای تکراری را پیدا کنید و برچسب Duplicate بهشون بدید. بعد با استفاه از این برچسب کارتها را پیدا و یکی را نگه و بقیه را پاک کنید.
    اگر نوع یادداشت را به هم تبدیل کرده باشید، باید این نوع یادداشتها تعداد فیلدهای برابری داشته باشند. فرض کنید تعداد فیلدهای یادداشت مبدا بیتشر باشه در این صورت پس از تبدیل شدند تعداد فیلدهای اضافی از بین میرن.
    اما اگر نوع یادداشتهای شما تعداد فیلدهای برابری دارند و در کادر تبدیل هم تعیین کردید که چه فیلد از یادداشت اول به کدام فیلد از یادداشت دوم تبدیل شود، در این صورت اطلاعات شما از بین نرفته و با تغییر الگو می توانید به هدف خود برسید. 
  2. می پسندم
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در افزودن دک جدید   
    پس با اجازه گلتون من فقط اون پیغام مشکل ساز را حذف کردم 
  3. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    درود بر شما. وقتی نوع یادداشت کارتی حذف میشه انکی برای اطمینان از اینکه این کار اشتباهی صورت نگرفته، یکبار تمام دک را همگام میکنه. درست میفرمایید اینجا اگر اشتباه کنید غیرقابل بازگشته البته برای شما که قبلاً همگامسازی کردید مشکل بزرگی محسوب نمیشه چون فقط ممکنه آخرین تغییرات شما از بین بره. اما فرض کنید انکی وب خام باشه و کسی گزینه دانلود از انکی وب را انتخاب کنه در آن صورت کل اطلاعات انکی دسکتاپ یا انکی دروید از بین میره. پس همیشه این قسمت را دقت داشته باشید که در مرحله اول مبدأ همیشه باید اون انکی باشه که آخرین تغییرات روش اعمال شده(دسکتاپ یا انکی دروید) و مقصد انکی وب باشه.(یعنی شما مرحله اول را درست انتخاب کردید) مرحله دوم همیشه باید مبداً انکی وب باشه و مقصد اون انکی دیگه(دسکتاپ یا انکی دروید) که در این مرحله شما باید دانلود از انکی وب را انتخاب کنید.
     
  4. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در افزودن دک جدید   
    نمیدونم چرا نشد این ارسال شما را ویرایش کنم. احتمالاً به خاطر باگی ارسال بالایی شما باعث میشه که صفحه اسکرول بخوره. ممنون میشم اگه امکان ویرایش پست بالا را دارید نقل قول را حذف کنید.
    مدیا اگر همنام باشه فقط شماره‌ای به آخر اون اضافه میشه و وارد پوشه کالکشن میشه اینکه خود مدیا تغییر کنه نیست فقط ممکن هست که کارتش تغییر کنه. ممکنه این ۱۵۰۰ مدیا مربوط به فایل خروجی باشه(رسانه‌های غیرقابل استفاده در سیستم قبلی یا مواردی مانند لوگو و فایل‌های CSSو ...). اینکه الان بخوام دقیقاً بگم این ۱۵۰۰تا چی هست نمیدونم.
    لاتک هم یک نوع واژه‌پرداز هست که برای نوشتن فرمول در انکی استفاده میشه
     
     
  5. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در افزودن دک جدید   
    برای اطمینان بیشتر هم میتونید نوع یادداشت دک قبلی را هم پاک کنید. اما اگر با بروزرسانی کارتها مشکل ندارید بروزرسانی کارتها گزینه معقول‌تری هست. چون انکی تمام تلاشش را میکنه که شما وقت کمتری برای مرور بذارید پس نیازی نیست کارتهای تکراری را بخونید(البته پیشنهاد هست )
    محتوای کارت بروزرسانی میشه نه موقعیت زمانی.
    در قسمت مدیا(منظور من از مدیا آدرس Tools>>Check Media هست) رسانه هایی که در هیچ کارتی استفاده نشدند به شما نشون میده که شما خودتون باید زحمت پاک کردن را بکشید. وقتی که کارتی حذف میشه رسانه‌ی اون با کارت حذف نمیشه پس هر از چند مدتی یکبار باید این گزینه را بزنید تا رسانه های غیرقابل استفاده را از انکی پاک کنید. وقتی رسانه ای پاک میشه همین تغییرات روی سیستم همگامسازی ابری هم باید اعمال بشه پس توی همگامسازی مشاهده می کنید که چندین فایل رسانه ای تغییر کردند. البته این رسانه که میگم فقط صوت نیست، تصویر هست و حتی فرمولهای لاتک هم هست چرا که انکی لاتک را به تصویر تبدیل میکنه.
     
    حالا اگه منظور شما از مدیا غیر از این گزینه ای است که من گفتم در خدمت شما هستم 
  6. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در افزودن دک جدید   
    سلام. انکی کارت های تکراری را براساس نوع یادداشت و فیلد اول تعیین میکنه نه نام دک. اگر میخواهید دک قبلی بروز نشه و به صورت تمام و کمال دک جدید وارد بشه باید نوع یادداشت را در دک جدید تغییر بدید. فرض کنید نوع یادداشت در دک قدیم «پایه» باشه. در دک جدید شما باید نوع یادداشتتون را به «پایه-۱» تغییر بدید تا یادداشت های دک قبلی تغییری نکنند.
  7. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در مرور از اخر به اول   
    سلام. شرمنده در مسافرت هستم و مشکل دسترسی به نت و سیستم دارم. انشاالله برگشتم بررسی میکنم.
    از قسمت مرورگر انکی دسکتاپ میشه این کار را را کرد و کارتها را بر اساس ویژگیهای خاصی مثل زمان ایجاد مرتب کرد اما بررسی نکردم ببینم آیا این امکان موقتی است یا میشه دایم استفاده کرد و اینکه آیا روی دسته های فیلتر شده میشه این تغییرات را اعمال کرد یا خیر؟؟
     
    بعد از تعطیلات نتیجه دقیق را اعلام میکنم.
    شاد باشید
  8. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad از محمد رستمی یک واکنش گرفت در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    سلام مجدد
    بله مطمئنم چون توی browser ستون Notes را هم فعال کردم و نوع یادداشتها قابل دیدن بودند اما با گرفتن Ctrl فقط همان چندتایی که رویشان کلیک میکردم انتخاب میشدند، با select all هم تمام کارتهای توی دک انتخاب میشدند.
    در نهایت بصورت دستی دسته های کارتهای با نوتهای مختلف را انتخاب کردم و به Basic تغییرشان دادم.
    خیلی ممنون از راهنمایی هاتون و وقتی که میگذارین 
  9. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    اگر مطمئن هستید که کارتهای غیر از Basic بیشتر از این است پس یا نوع یادداشت را اشتباه انتخاب کردید و یا اینکه نوع یادداشت شما از یکی بیشتر است. کافیه روی یکی از کارتهای فیلد دار در هنگام مطالعه ویرایش را بزنید و نوع کارتش را تعیین کنید.
    در مرورگر جایی که کارتها را نشون میده یک کلیک چپ کنید تا یکی از کارتها فعال بشن بعد همه را انتخاب کنید
     
    اگر anydesk دارید دسته و نوع کارتهای قدیم و جدید را بفرمایید تا به سیستم شما متصل بشم و اوکی کنم براتون. 
  10. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    درود بر شما. وارد مرورگر انکی بشید. حالت سایدبار مرورگر را فعال کنید...
    از اطلاعات پشتیبان تهیه کنید. در سایدبار روی دسته مورد نظری که کارتهای شما در آن قرار دارند کلیک کنید. کلید ctrl کیبورد را پایین نگه دارید و روی نوع یادداشتی که به حالت پایه با چند فیلد ساخته بودید کلیک کنید. الان کارتهای شما با این نوع یادداشت یعنی همون چند فیلدی از بقیه جدا شدند. از منوی Edit>>Select All Notes>>>Change Note Type در کادری که باز میشه نوع یادداشت جدید را تعیین کنید(که شما میخواید Basic باشه). در قسمت دوم و سوم انواع کارت و فیلدها را ست کنید. بررسی کنید ببیند اوکی شده یا خیر؟؟   
  11. می پسندم
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در بهم ریختن متن در هنگام ادیت کارت   
    اگه کارتهاتون مستقیم با انکی دروید ایجاد بشن و ویرایش بشن همچین مشکلی نخواهید داشت. مشکل از جایی هست که این کارتها از انکی دسکتاپ اومدن به همین خاطر این کدها نمایش داده میشن. در حد دانش من تا الان راهی ندیدم. میگردم اگه راه حلی پیدا کردم از همین جا اشتراک گذاری خواهم کرد 
  12. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad از محمد رستمی یک واکنش گرفت در بهم ریختن متن در هنگام ادیت کارت   
    ممنونم. آخه مساله اینه که قبلا اینها ظاهر نمیشدن و حتی کارتهایی که مدتی قبل درست کرده بودم هنوزم وقتی برای ادیت روشون میزنم چنین چیزهایی نمیاد. راهی نداره که بشه درستش کرد؟
  13. می پسندم
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در بهم ریختن متن در هنگام ادیت کارت   
    درود بر شما. این کدهای html هست و در هنگام ویرایش این کدها ترجمه نمی شوند به همین خاطر است که شما در هنگام ویرایش این کدها را می بینید. مثلاً &nbsp به معنای فاصله هست و <div></div> به معنای اینتر زدن توسط صفحه کلید کامپیوتر هست. اگر شما این کدها را حذف کنید فقط فاصله و اینتر و ... حذف میشه و به محتوای اصلی آسیبی وارد نمیشه.
  14. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در ساخت قالب جهت سوالات جای خالی   
    دکمه را میشه ایجاد کرد اما کارایی مدنظر شما را نداره پس میتونم بگم دقیقاً حق با شماست. آموزش زیر هم برای ایجاد جای خالی با امکان تایپ پاسخ قرار دادم. بد نیست نگاهی داشته باشید.
     
  15. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در ساخت قالب جهت سوالات جای خالی   
    شما نمیتونید تایپ کنید و دکمه ای نمی بینید چون واقعاً نه جایی برای تایپ گذاشتم و نه اینکه دکمه ای هست. شما فقط حدس میزنید که کدام کلمه برای کجاست و بعد از نمایش اگر اشتباه کرده بودید باید جواب مورد نظر را انتخاب کنید. این کارتها به صورت نقطه چین ایجاد شدند. البته در صورتی که جمله شما فقط یک نقطه چین داشته باشه میتونید امکان تایپ هم براش فعال کنید اما چون جمله شما چند نقطه چین داره پس امکان ایجاد تایپ براش به این روش نیست. و یک راه پیشنهادی این است که میتونید در یک کارت وابسته به این کارت، امکان تایپ را برای کلمات پیشنهادی فعال کنید تا املای کلمات پیشنهادی هم تمرین کرده باشید
  16. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در ساخت قالب جهت سوالات جای خالی   
    سلام. امیدوارم عالی باشید. مکان درستی سؤال خود را پرسیدید و از این بابت سپاسگزارم.
    انکی از HTML و CSS پشتیبانی میکنه پس هر اتفاقی که در سایت ها رخ دهد شما می توانید شبیه‌ش را در انکی داشته باشید. برای مثال شما می توانید شبیه روش اول را به سادگی در انکی پیاده سازی کنید مثل تصویر زیر. در در سؤال باید چند جای خالی ایجاد کنید که این جای خالی ها باید با هم ایجاد شوند. برای اینکه جای خالی در انکی باهم ایجاد شود باید برای جاهای خالی دوم به بعد کلید alt کیبورد را پایین نگه دارید. فایل نمونه هم میذارم تا اگه مایل بودید از این نمونه استفاده کنید.
     


     
    English-Cloze.apkg
  17. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad از محمد رستمی یک واکنش گرفت در تایپ فارسی و انگلیسی   
    ممنونم از لطفتون و این کلیپ و دستورالعمل عالی و پاسخ سریعتون 
  18. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در تایپ فارسی و انگلیسی   
    به ایمیل شما ارسال شد. موفق باشید
  19. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad از محمد رستمی یک واکنش گرفت در تایپ فارسی و انگلیسی   
    متاسفانه برای من این ارور رو میده بازم
    This site can’t provide a secure connection
    ankidroid.ir uses an unsupported protocol.
    ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH
    ممنون میشم اگه بتونین زحمت بکشین و برام ایمیل کنید، سپاسگزارم.
  20. عاشقتم
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در تایپ فارسی و انگلیسی   
    سلام. بله هنوز روی سرور هست. مجوز شما بررسی شد. برای دانلود پیوست دوباره امتحان کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد تا فیلم را برای شما ایمیل کنم.
  21. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    فقط یکبار کافی است. 
    اگه بخواهید تمام نوع یادداشت های شما مشابه باشند فقط نام متفاوتی داشته باشند ولی ظاهر و فیلدها یکی باشه کافیه هنگام افزودن یادداشت به جای add از اصطلاح clone که به معنای مشابه هست برای ساخت نوع یادداشت های جدید استفاده کنید. البته باید ابتدا نوع یادداشت الگو با تعداد فیلدها و ظاهر مدنظر را ایجاد کنید بعد از clone استفاده کنید
  22. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad از محمد رستمی یک واکنش گرفت در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    آقا عااااالی بود، بسیار ممنونم از اینکه اینقدر سریع و کاربردی و واضح جوابمو دادین و کمکم کردین، خیلی ممنونم 
  23. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    برای نمایش فیلدها شما باید نوع یادداشت را ویرایش کنید و فیلد مورد نظر خودتون را نمایش دهید. در کلیپ آموزشی زیر من، یک نوع یادداشت ایجاد می‌کنم و به آن فیلدی اضافه می‌کنم و سپس فیلد را در یادداشت نمایش می‌دهم. امیدوارم مفید واقع بشه.
     
    نمایش فیلد در کارت.mkv
  24. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در چگونه کارتهایی با چند فیلد بسازم؟   
    درود بر شما. در آموزش زیر، موارد کار با فیلدها را اعم از افزودن، تغییر نام و ... توضیح داده‌ام. اگر این آموزش مشکل شما را حل نکرد بفرمایید تا کلیپ تصویری جدیدی برای شما فراهم کنم.
     
  25. تشکر
    Vahid Ghadiri Rad به محمد رستمی امتیاز داد در ایجاد فیلد های اضافه   
    درود بر شما. بررسی خواهم کرد. ممنون بابت گزارش.
×
×
  • اضافه کردن...