رفتن به مطلب

hamidrezank

فروشندگان
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

فعالیت های امتیازی

  1. می پسندم
    hamidrezank به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، پشتیبان گیری و به اشتراک گذاری اطلاعات   
    به نظر من یکی از مهمترین مواردی که انکی را از دیگر برنامه‌های فلش کارتی متمایز می‌کند، پشتیبان‌گیری کامل آن است. یکی از روش‌های پشتیبان‌گیری نرم افزار انکی به صورت آنلاین و با استفاده از انکی‌وب یا همان فضای همگامسازی ابری است و روش دیگری به صورت آفلاین نیز وجود دارد. در این کلیپ هر دوی این روش‌ها توضیح داده می‌شود و علاوه بر این به شما آموزش خواهم داد که اگر بخواهید یک دسته را با دوستان خود به اشتراک بگذارید چه تنظیماتی را روی دسته اعمال کنید.
    امیدوارم مفید واقع شود.
  2. می پسندم
    hamidrezank به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، افزودن/حذف افزونه انکی دسکتاپ   
    انکی شامل کتابخانه بزرگی از افزونه هاست که اهدایی کاربرانی است که از انکی استفاده کردند و در توسعه‌ی آن مشارکت داشته اند. افزونه‌ها امکانات بیشتری را به انکی اضافه می کنند که بعضاً روی ظاهر و بعضی از آنها روی عملکرد انکی تأثیرگذار هستند. در بخش افزونه‌های همین سایت نیز می‌توانید تعدادی از پرکاربردترین افزونه را بیابید. اما اگر برای شما نیز این سؤال مطرح شده که افزونه‌های را چگونه به انکی اضافه کنیم، می‌توانید کلیپ آموزشی زیر را مشاهده کنید.
     
  3. می پسندم
    hamidrezank به Rastgar برای آموزش امتیاز داد، انکی دسکتاب مایکرو سافت   
    در نسخه ده ویندوز، مایکرو سافت اقدام به نسخه جدیدی از انکی دسکتاب کرده که از نظر گرافیکی دارای کیفیت جالب و ظاهری مانند انکی دروید پیدا کرده است دوستانی که علاقمند به استفاده از آن هستند باید داری ایمیل مایکروسافت باشند که محل یا لوکیشن خود را در ایمیلشان غیر از ایران انتخاب کرده باشند و سپس وارد مایکروسافت استور شده ایمیل خود را در استور وارد کرده باشند البته به همین سادگی هم می توان نرم افزارهای ویندوزی مجانی موجود در استور مایکروسافت راهم استفاده و یا دانلود کنند.
     

×
×
  • اضافه کردن...