رفتن به مطلب

mohadese

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

فعالیت های امتیازی

  1. تشکر
    mohadese به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، پشتیبان گیری و به اشتراک گذاری دسته (آفلاین)   
    در انکی دروید چندین راه پشتیبان‌گیری از اطلاعات وجود دارد. که یکی از آنها پشتیبان‌گیری به صورت آفلاین است. علاوه بر اینکه از این روش می‌توانید برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود استفاده کنید، می‌توانید از فایل خروجی نیز برای به اشتراک گذاری اطلاعات با دوستان خود نیز استفاده کنید.
    در کلیپ آموزشی زیر به شما آموزش می‌دهم که چطور از یک دسته یا تمام اطلاعات خود در انکی‌دروید به صورت آفلاین پشتیبان تهیه کنید و آنرا نزد خود نگه دارید یا با دوستان خود به اشتراک بذارید.
    امیدوارم مفید واقع شود.
  2. تشکر
    mohadese به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، ایجاد سؤالات جای خالی در انکی دروید   
    سؤالات جای خالی یکی از بهترین انواع خوب سؤال برای یادگیری است. در انکی‌دروید نیز این امکان برای کاربر ایجاد شده تا بتواند سؤالات جای خالی ایجاد کند به گونه‌ای که به طور خودکار نقطه چین نمایش داده شود و جای خالی با کلمه‌ی مناسب پر شود. در کلیپ آموزشی زیر به شما آموزش داده‌ام که چطور در انکی‌دروید سؤال جای خالی ایجاد کنید. البته قبل از آن برای اینکه مروری داشته باشیم و بعضاً نکات جدیدی هم اضافه کرده باشیم، توضیحاتی در رابطه با افزودن یادداشت، انتخاب نوع کارت، انتخاب نوع دسته در هنگام افزودن یادداشت، معرفی قسمت‌های مختلفی که در پنجره افزودن یادداشت مشاهده میکنید و همچنین چگونگی حذف یک کارت و یا ویرایش یک کارت را توضیح داده‌ام. امیدوارم مفید واقع شود.
     
  3. تشکر
    mohadese به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، نمایش تصادفی کارت های جدید   
    شاید شما هم نیاز داشته باشید که انکی دروید کارت های جدید را به صورت تصادفی به شما نمایش دهد، در این کلیپ آموزشی به شما یاد خواهم داد که در کجا انکی دروید را تنظیم کنید تا کارت های جدید به صورت تصادفی به شما نمایش داده شود. امیدوارم مفید واقع شود.
  4. تشکر
    mohadese به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، شروع استفاده از انکی دروید   
    قبل از اینکه آموزش کامل انکی‌دروید را آغاز کنیم، پیشنهاد می‌کنم که ابتدا آموزش انکی‌ را ببینید، یا حداقل مفاهیم پایه‌ای که در انکی توضیح دادم را ببینید تا اصطلاحاتی نظیر کارت، نوع کارت، دسته و ... در این آموزش باعث سردرگمی شما نشود.
    همانطور که در آموزش‌های دیگر هم اشاره کردم، مطالعه در انکی محدود به دسته‌هاست. به همین علت نیز، در هنگام نصب انکی‌دروید، دسته‌ای پیش فرض به نام Defult در برنامه‌ی انکی دروید شما ایجاد می‌شود. دقت کنید که امکان حذف این دسته وجود ندارد اما می‌توانید آنرا تغییر نام دهید و برای دسته‌ای که خود مدنظر دارید استفاده کنید. ولی بهترین راه حل ایجاد یک دسته جدید است.
    ما باید ابتدا دسته‌ای جدید ایجاد کنیم، کارت‌ها را در آن وارد کنیم و شروع به مطالعه کنیم. البته دسته‌های زیادی برای انکی دروید به اشتراک گذاشته شده است که شما می‌توانید برای شروع دسته‌ی مد نظر خود را دانلود و از آنها استفاده کنید.
    زمانیکه وارد برنامه انکی‌دروید می‌شوید با اولین صفحه‌ای که مواجه می‌شوید، صفحه مربوط به «فهرست دسته‌ها» است. در این صفحه علاوه بر اینکه شما می‌توانید لیستی از دسته‌های موجود در انکی دروید را مشاهده کنید، با امکاناتی که در آن قرار دارد می‌توانید اقدامات مختلفی، مانند افزودن را انجام دهید.
    اولین چیزی که قصد دارم از این صفحه برای شما معرفی کنم، دکمه آبی + بزرگ در پایین صفحه فهرست دسته‌هاست.

     
    از این دکمه برای اضافه کردن محتوای جدید در انکی‌دروید استفاده می‌شود. زمانیکه شما بر روی این دکمه ضربه بزنید، فهرستی باز می‌شود که شامل موارد زیر است:
    ایجاد کردن دسته خالی دانلود به اشتراک گذاشته شده ها افزودن کارت این موارد در جلسات آینده یکی یکی توضیح داده خواهد شد. برای اینکه این جلسه بیشتر از این طولانی نشود، به همین مقدار توضیح قناعت می‌کنیم. پیشنهادات و انتقادات خود را در بخش دیدگاه‌ها با من در میان بگذارید.
    با تقدیم احترام.
     
     
  5. تشکر
    mohadese به محمد رستمی برای آموزش امتیاز داد، صفحه مرور کلی یا وضعیت کلی دسته   
    در صفحه فهرست دسته ها، اگر شما روی اعداد(منطقه شمارش) ضربه بزنید، صفحه مرور دسته یا صفحه وضعیت مطالعه دسته باز خواهد شد. دقت کنید که در تبلت ها صفحه مرور همیشه در سمت راست فهرست دسته ها نشان داده می شود.
     
    در این صفحه می توانید خلاصه ای از آمار دسته، مثلاً چه تعداد کارت دارد و ... را مشاهده کنید. همچنین با استفاده از دکمه های تعبیه شده در این صفحه می توانید جلسه مطالعه سفارشی یا دسته فیلتر شده بسازید و همچنین می توانید گزینه های دسته را تغییر دهید. با ضربه زدن بر روی دکمه «مطالعه» در این صفحه به صفحه مطالعه دسته منتقل می شوید.
×
×
  • اضافه کردن...