رفتن به مطلب

انکی دروید

  • نوشته‌
    13
  • دیدگاه
    7
  • مشاهده
    836

درباره این وبلاگ

در این وبلاگ پست هایی در رابطه با موفقیت، مشاوره و برنامه ریزی قرار خواهم داد.

نوشته‌های این وبلاگ

بالاخره چگونه عادات مطالعه خود را بهبود دهیم؟

یادگیری و مطالعه مهارت‌هایی حیاتی در زندگی ما هستند. اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل ناکارآمدی یا عدم ترتیب در مطالعه، تلاش‌هایمان به بی‌فایده تبدیل شوند. در این مقاله، به برخی از راهکارهای بهبود عادات مطالعه خود می‌پردازیم تا بتوانید مطالعه خود را به یک فرآیند موثرتر تبدیل کنید. 1. تعیین اهداف مطالعه: قبل از شروع به مطالعه، باید هدف مشخصی داشته باشید. آیا به دنبال یادگیری زبان خارجی هستید یا می‌خواهید موضوع خاصی را عمیق‌تر بررسی کنید؟ تعیین اهداف مطالعه به شما کمک می‌کند تا متمرکزتر و

محمد رستمی

محمد رستمی در مطالعه

راهنمایی برای بهره‌وری بیشتر از فلش کارت‌ها در مطالعه

فلش کارت‌ها ابزارهای قدرتمندی برای یادگیری و مرور مطالب هستند که با رعایت تکنیک‌های مناسب می‌توان از آن‌ها بهره‌وری بیشتری برد. در اینجا بهترین شیوه استفاده از فلش کارت‌ها برای مطالعه را معرفی می‌کنیم: تعیین هدف‌ها: تعیین هدف یکی از قدم‌های اساسی در استفاده مؤثر از فلش کارت‌ها برای مطالعه است. این مرحله به شما کمک می‌کند تا به صورت دقیق مشخص کنید که چرا و چگونه از این ابزار استفاده می‌کنید. در ادامه، توضیحات بیشتری راجع به اهمیت و نحوه تعیین هدف در استفاده از فلش کارت‌ها آمده است:

محمد رستمی

محمد رستمی در مطالعه

نکاتی برای خواندن کتاب به زبان انگلیسی

این خیلی سخته! بسیاری از مردم بیرون می روند و رمانی به زبان انگلیسی را با اشتیاق و انگیزه می خرند. آنها سه صفحه را می خوانند و منصرف می شوند زیرا برای آنها بسیار سخت به نظر می رسد. انگیزه از بین میرود و کتاب مانند یک جوراب کهنه در گوشه اتاق، گم شده و مورد بی مهری قرار می گیرد. 7 نکته در اینجا هفت نکته برای جلوگیری از این مشکل و خواندن به زبان انگلیسی آورده شده است. ۱- انتخاب کتاب بسیار مهم است. اگر کتاب را اشتباهی انتخاب کنید، ممکن است آن را خیلی سخت و خسته کننده بدانید.

محمد رستمی

محمد رستمی در مطالعه

×
×
  • اضافه کردن...