رفتن به مطلب

1 تصویر

درباره این فایل

زبان عربی شامی یا Levantine Arabic یک نوع از عربی عامیانه است که در مناطق شامی، از جمله کشورهای لبنان، سوریه، اردن، فلسطین و قسمت‌هایی از ترکیه و عراق صحبت می‌شود. این نوع از عربی عامیانه مخصوص به این مناطق است و تفاوت‌های زیادی با سایر لهجه‌ها و نوع‌های عربی دارد.

واژگان عربی شامی بسیار متنوع و تاثیرگذار است و تفاوت‌های زیادی با عربی استاندارد دارد. از آنجا که در مناطق مختلف این مناطق شامی زبان‌های دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، واژگان شامی نیز تحت تاثیر ترکیب با دیگر زبان‌ها قرار گرفته است.

مهمترین بخش از یادگیری واژگان شامی درک و آشنایی با اصطلاحات روزمره، عبارات عامیانه، اصطلاحات محاوره‌ای و اصطلاحات فرهنگی این منطقه است. این واژگان برای ارتباط مؤثر با مردم و درک بهتر فرهنگ و زندگی روزمره در این مناطق بسیار مفید است.

با افتخار مجموعه‌ای از ۵۰۳ فلش کارت آموزشی زبان عربی را به شما معرفی می‌کنیم! این مجموعه شامل ترجمه‌های فارسی و واژگان اصلی است که به صورت دو طرفه روی هر کارت نمایش داده می‌شوند. این فلش کارت‌ها شما را به دنیایی از کلمات و عبارات عربی هدایت می‌کنند.

با استفاده از این فلش کارت‌ها، می‌توانید به سرعت اصطلاحات روزمره را یاد بگیرید و با تعداد زیادی از کلمات مهم و کاربردی آشنا شوید. این منبع کامل به شما کمک می‌کند تا تسلط بر زبان عربی را تجربه کنید و با اعتماد به نفس بیشتری به مکالمات و خواندن متون عربی بپردازید. منبعی که برای هر سطحی از دانش‌آموزان مناسب است و در مسیر یادگیری زبان، همراه شما خواهد بود. #فلشکارت_زبان_عربی #آموزش_زبان #تسلط_بر_زبان

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...