رفتن به مطلب

3 تصویر

درباره این فایل

بسیاری از زبان آموزان عربی دریافتند که یادگیری لهجه عربی آسان تر از یادگیری عربی استاندارد مدرن (MSA) یا عربی کلاسیک است. گویش عربی، مانند عربی شامی (شامی) که در اردن و فلسطین صحبت می‌شود، به دلیل نزدیکی آن به MSA در لهجه، برای من طبیعی‌تر و شهودی‌تر بود. کتاب Speaking Arabic by J Elihay منبع ارزشمندی برای علاقه مندان به یادگیری این گویش است. جنبه های ضروری زبان، از جمله گرامر، واژگان، و تلفظ را پوشش می دهد، با استفاده از یک رویکرد منحصر به فرد که مبتدیانی مانند من را قادر می سازد تا به سرعت و به طور موثر زبان را درک کنند. با مطالعه این کتاب و تمرین روزانه تمرینات ترجمه فارسی به عربی، بر ترس خود از صحبت کردن به عربی غلبه کردم، در جمله سازی اعتماد به نفس پیدا کردم و توانایی خود را در درک ادبیات کلاسیک اسلامی بهبود بخشیدم.

علاوه بر کتاب، من این دسته فلش کارتی را که برای تکمیل مطالعه ام در مورد "گفتار عربی" ایجاد کردم، توصیه می کنم. این دسته که شامل بیش از 4500 عبارت و جمله به گویش محاوره ای فلسطینی/اردنی است. برای من مهم بود که جملات را به خط عربی داشته باشم، زیرا کتاب عمدتاً از عربی رونویسی/رومانی شده استفاده می کند. بنابراین، من بیش از دو سال وقت صرف کردم تا متن ترجمه شده را به خط عربی تبدیل کنم تا تجربه یادگیری خود را تقویت کنم و توانایی خود را در خواندن و نوشتن عربی محاوره ای بهبود بخشم. اکنون با اطمینان می توانم تسلط خود را در صحبت کردن به عربی به استفاده روزانه از این دسته Anki نسبت دهم.

 

امروز برای اولین بار سایت انکی این مجموعه را تقدیم شما میکند. مجموعه‌ای که شامل طبقه بندی درس به درس است و همچنین از تگ گذاری درس‌ها و یونیت‌ها غافل نشدیم. برای شما نمونه را پیوست کردم که میتوانید دریافت و استفاده کنید. هر گونه سوالی در رابطه با این فایل دارید از طریق دیدگاه در خدمت شما هستم.

 

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...