رفتن به مطلب

Langenscheidt Deutsch in 30 Tagen: راهنمای یادگیری سریع زبان آلمانی 1.0.0

12,000 تومان


1 تصویر

درباره این فایل

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خواهم یک کتاب عالی برای یادگیری زبان آلمانی به شما معرفی کنم. اگر همیشه دوست داشته‌اید زبان آلمانی را یاد بگیرید، اما وقت کافی نداشته‌اید یا نگران می‌باشید که ممکن است پیچیده باشد، "Langenscheidt Deutsch in 30 Tagen" کتابی است که به شما کمک خواهد کرد تا در 30 روز زبان آلمانی را با اطمینان یاد بگیرید.

این کتاب دارای روش‌های آموزشی موثر و تمرین‌های عملی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های شنیداری، تلفظ، خواندن و نوشتن را بهبود دهید. با مطالعه منظم این کتاب و انجام تمرین‌های آن، به راحتی می‌توانید در مکالمات روزمره و حتی مسافرت‌های به کشورهای زبان آلمانی تسلط پیدا کنید.

پس اگر می‌خواهید به زبان آلمانی مسلط شوید و زمان محدودی دارید، "Langenscheidt Deutsch in 30 Tagen" کتابی که نباید از دست بدهید. برای دریافت این کتاب و شروع به یادگیری، می‌توانید به فروشگاه‌های کتاب‌فروشی مراجعه کنید یا آنلاین از منابع معتبر تهیه کنید. یادگیری سریع زبان آلمانی را از دست ندهید و به دنیای جدیدی از فرصت‌ها و ارتباطات دست پیدا کنید. امیدوارم این معرفی برای شما مفید باشد. برای اطلاعات بیشتر، در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح کنید. موفق باشید!

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...