رفتن به مطلب

5 تصویر

درباره این فایل

مجموعه کتاب های آموزشی زبان آلمانی !Sicher شما را برای فعالیت در زندگی روزمره، کار، تحصیل و آموزش آماده می کند و می توانید با داشتن مهارت در این حوزه ها، امنیت شغلی و اجتماعی داشته باشید. تقویت مهارت های جامع برای زبان آموزان سطح پیشرفته زبان آلمانی از ویژگی های کلیدی و اصلی این مجموعه آموزشی است.

ادراک؛ چند  منظوره، ماژولار و انعطاف پذیر

مجموعه کتاب های آموزشی زبان آلمانی !Sicher، موضوعات متنوع و جالبی دارد و با ساختار ماژولار و تمرین های متنوع و کاملا حساب شده به تربیت و آموزش زبان آموزان کمک شایانی می کند. به همین دلیل مجموعه کتاب های !Sicher پایه و اساسی ایده آل برای آموزش انعطاف پذیر است و این پروژه عظیم و موفق را نویسندگان بزرگ و صاحب نامی همچون «میشلا پرلمن-بالم» (Michaela Perlmann-Balme) و «سوزان شوآلب» (Susanne Schwalb) تالیف کرده اند.

گروه هدف

گروه هدف این مجموعه کتاب ها، بزرگسالان و جوانان در تمام موسسات آموزش عالی و آموزشگاه های زبان در سراسر جهان و دوره متوسطه هستند.

سطوح و جلدها:

کتاب های !Sicher در چهار سطح به زبان آموزان ارائه می شود و در دو ویرایش سه و پنج جلدی منتشر شده است. سطوحی که در این مجموعه کتاب ها آموزش داده می شود، سطح پیشرفته است و شامل دوره های B1+، B2، B2 Current و C1 است. 

در این پست از انکی دروید فلش کارت B2.1 در 6 درس تقدیم شما می‌شود. فلش کارت‌ها هم:

آلمانی به فارسی

فارسی به آلمانی

نمایش فارسی و تایپ آلمانی 

هستند که در فایل‌های جداگانه‌ای تقدیم می‌شود. نمونه رایگان را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

Sicher! B2.1 - Total__Lektion 1.apkg

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

شما تنها زمانی می توانید به فایل امتیاز دهید که آن را دریافت کرده باشید!

هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.

×
×
  • اضافه کردن...