رفتن به مطلب

Arash79

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    6

Arash79 آخرین بار در روز شهریور 26 ۱۴۰۲ برنده شده

Arash79 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

3 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

593 بازدید کننده نمایه
  1. Arash79

    پاپالیا فصل 1

    نگارش 1.0.0

    3 دریافت

    سلام. 🔸 منبع: فصل اول پاپالیا 🔸 تعداد فلش‌کارت: 94 همونطور که می‌دونید منبع اصلی کنکور سال‌های اخیر ارشد و حتی دکتری وزارت علوم برای درس رشد، پاپالیا بوده. ما قراره با این فلش‌کارت‌ها خیالتون رو از پاپالیا راحت کنیم. برای تهیه این فلش‌کارت‌ها نه تنها از کتاب پاپالیا، بلکه از جزوه‌های مختلف هم استفاده میشه. 🔺 نکته مهم: پیش از استفاده از این فلش‌کارت‌ها، حتما این فصل رو در کتاب یا جزوه به‌صورت روزنامه‌وار بخونید تا یهو با کلی اطلاعات پراکنده مواجه نشید. 🔺 با این فلش‌کارت‌ها خیالتون از مرور و کنکور و ‌درصد و... تا حد زیادی راحت باشه.
    رایگان
  2. نگارش 1.0.0

    22 دریافت

    درود دوستان. منبع: کتاب آسیب‌شناسی روانی تالیف مهدی گنجی فصل: اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی تعداد فلش‌کارت: 116 عدد این مجموعه اکثر مطالب مهم این فصل از کتاب رو پوشش میده. با خیال راحت استفاده کنید. با این مجموعه، خیلی بعیده که این فصل یادتون بره. ما دائم درحال آپدیت فلش‌کارت‌ها هستیم. بقیه‌ی فصول به زودی نکته: در ابتدا کتاب رو مطالعه کنید. (حداقل روزنامه‌وار و خوانش سطحی برای اینکه کلیت مطالب رو متوجه بشید)
    رایگان
  3. نگارش 1.0.0

    46 دریافت

    درود دوستان. منبع: کتاب آسیب‌شناسی روانی تالیف مهدی گنجی فصل: اختلال وسواسی - اجباری و اختلالات مرتبط با آن تعداد فلش‌کارت: 108 عدد این مجموعه اکثر مطالب مهم این فصل از کتاب رو پوشش میده. با خیال راحت استفاده کنید. با این مجموعه، خیلی بعیده که این فصل یادتون بره. ما دائم درحال آپدیت فلش‌کارت‌ها هستیم. بقیه‌ی فصول به زودی نکته: در ابتدا کتاب رو مطالعه کنید. (حداقل روزنامه‌وار و خوانش سطحی برای اینکه کلیت مطالب رو متوجه بشید)
    رایگان
  4. Arash79

    هیلگارد _ فصل احساس

    نگارش 1.0.0

    23 دریافت

    درود دوستان. منبع: کتاب زمینه‌ی روان‌‌شناسی اتکینسون و هیلگارد ترجمه‌ی مهدی گنجی. (اگر از ترجمه‌های دیگر استفاده می‌کنید، مشکلی نیست. باز هم می‌تونید از این مجموعه استفاده کنید. از واژگان انگلیسی هم استفاده شده. به تقویت زبان تخصصیتون هم کمک میکنه) فصل: چهارم - احساس تعداد فلش‌کارت: 103 عدد این مجموعه اکثر مطالب مهم این فصل از کتاب رو پوشش میده. با خیال راحت استفاده کنید. با این مجموعه، خیلی بعیده که این فصل یادتون بره. ما دائم درحال آپدیت فلش‌کارت‌ها هستیم. بقیه‌ی فصول به زودی... نکته: در ابتدا کتاب رو مطالعه کنید. (حداقل روزنامه‌وار و خوانش سطحی، برای اینکه کلیت مطالب رو متوجه بشید.)
    رایگان
  5. نگارش 1.0.0

    21 دریافت

    درود دوستان. منبع: کتاب آسیب‌شناسی روانی تالیف مهدی گنجی فصل: اختلالات اضطرابی تعداد فلش‌کارت: 147 عدد این مجموعه اکثر مطالب مهم این فصل از کتاب رو پوشش میده. با خیال راحت استفاده کنید. با این مجموعه، خیلی بعیده که این فصل یادتون بره. ما دائم درحال آپدیت فلش‌کارت‌ها هستیم. بقیه‌ی فصول به زودی نکته: در ابتدا کتاب رو مطالعه کنید. (حداقل روزنامه‌وار و خوانش سطحی برای اینکه کلیت مطالب رو متوجه بشید)
    رایگان
  6. Arash79

    هیلگارد _ فصل رشد

    نگارش 1.0.0

    16 دریافت

    درود دوستان. منبع: کتاب زمینه‌ی روان‌‌شناسی اتکینسون و هیلگارد ترجمه‌ی مهدی گنجی. (اگر از ترجمه‌های دیگر استفاده می‌کنید، مشکلی نیست. باز هم می‌تونید از این مجموعه استفاده کنید. از واژگان انگلیسی هم استفاده شده. به تقویت زبان تخصصیتون هم کمک میکنه) فصل: سوم - رشد ذهنی تعداد فلش‌کارت: 103 عدد این مجموعه اکثر مطالب مهم این فصل از کتاب رو پوشش میده. با خیال راحت استفاده کنید. با این مجموعه، خیلی بعیده که این فصل یادتون بره. نکته: در ابتدا کتاب رو مطالعه کنید. (حداقل روزنامه‌وار و خوانش سطحی برای اینکه کلیت مطالب رو متوجه بشید)
    رایگان
  7. نگارش 1.0.0

    15 دریافت

    درود دوستان. منبع: کتاب زمینه‌ی روان‌‌شناسی اتکینسون و هیلگارد ترجمه‌ی مهدی گنجی. (اگر از ترجمه‌های دیگر استفاده می‌کنید، مشکلی نیست. باز هم می‌تونید از این مجموعه استفاده کنید. از واژگان انگلیسی هم استفاده شده) فصل: دوم - مبانی فیزیولوژیک (زیستی) روان‌‌شناسی تعداد فلش‌کارت: ۲۳۶ عدد این مجموعه اکثر یا شاید همه‌ی مطالب مهم این فصل از کتاب رو پوشش میده. با خیال راحت استفاده کنید. با این مجموعه، خیلی بعیده که این فصل یادتون بره. هر سوالی ازش بیاد پاسخ میدین! نکته: در ابتدا کتاب رو مطالعه کنید. (حداقل روزنامه‌وار و خوانش سطحی برای اینکه کلیت مطالب رو متوجه بشید)
    رایگان
×
×
  • اضافه کردن...