رفتن به مطلب

صفحه نمای کلی مطالعه

صفحه مرور وضعیت مطالعه

 

بعد از کلیک روی یک دسته برای مطالعه، صفحه‌ای را می‌بینید که ما آنرا صفحه «مرور وضعیت مطالعه» یا صفحه «نمای کلی مطالعه» می نامیم. در تصویر زیر این صفحه را مشاهده می کنید.

 

 

anki-study-page.png

 

 

در این صفحه به شما عددهایی نمایش داده می شود، که یکی یکی آنها را به شما معرفی میکنم.

 

  • جدید:

تعداد کارتهای جدید امروز را نشان می دهد. یعنی در این تصویر که عدد ۲۰ نشان داده شده، انکی امروز ۲۰ کارت را به شما نشان میدهد که برای شما جدید هست و شما قبلن آنها را مرور نکردید. این کارتهای جدید، از کارتهایی که به صورت دستی اضافه کردید یا از دسته هایی که دانلود کردید و در این دسته قرار دارند انتخاب می شود. دقت کنید که شما میتوانید تنظیم کنید که کارتها به ترتیب اضافه شدن نمایش داده شوند یا به صورت تصادفی. همچنین میتوانید تنظیم کنید که در یک روز چه تعداد کارت جدید به شما نمایش داده شود. در آینده تمام این موارد را توضیح خواهم داد.

  • در حال یادگیری

 

انکی بین کارت «در حال یادگیری» و «مرور» تفاوت قائل می شود. اگر شما دقت کرده باشید، وقتی که اولین بار کارتی را مشاهده می کنید، شما به سه انتخاب مواجه می شوید، «دوباره، خوب ، آسان». اگر شما «دوباره یا خوب» را انتخاب کنید، کارت شما به عنوان یک کارت «در حال یادگیری» شناخته می شود، و اگر «آسان» را انتخاب کنید کارت شما به عنوان یک کارت «مروری» شناخته می شود. به عبارت ساده تر اگر شما کارت را یکی دو دفعه دیده باشید، کارتهای شما در مرحله «یادگیری» هستند. البته دقت داشته باشید وقتی برای مرور کارتی پاسخ «دوباره» را انتخاب می کنید یعنی اینکه کارت فراموش کردید، آن کارت نیز به عنوان یک کارت «در حال یادگیری» شناخته می شود. عددی که در اینجا نمایش داده می شود تعداد کارتهای «در حال یادگیری» را نمایش می دهد.

به کارت‌هایی گفته می‌شود که اخیراً برای اولین بار دیده شده‌اند، و ھنوز در حال یادگیری هستند.

 

  • مرور

کارتهایی که از مرحله «یادگیری» میگذرند به عنوان کارت «مروری» شناخته می شوند و شما باید آنها را مرور کنید تا فراموش نشوند. دقت کنید که حداکثر تعداد مرور نیز مانند تعداد کارتهای جدید روز قابل تنظیم است که در آینده توضیح خواهم داد.

 

برای شروع یک جلسه‌ی مطالعه، بر روی دکمه‌ی «اکنون مطالعه شود» کلیک کنید. آنکی کارتهایی را که باید در امروز مطالعه کنید به شما نشان میدهد تا زمانی که کارت‌های موعد امروز تمام شود.

 

نکته: در هنگام مطالعه، می‌توانید با زدن کلید «s» روی صفحه کلید به صفحه وضعیت مطالعه برگردید که نمای کلی از مطالعه را به شما نشان می دهد.

محمد رستمی



بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.



به گفتگو بپیوندید

شما در حال پست به عنوان مهمان هستید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
  • اضافه کردن...