رفتن به مطلب

1 تصویر

درباره این فایل

سلام دوستان عزیز! امروز می‌خواهم به شما یک کتاب فوق‌العاده جذاب را معرفی کنم که برای کودکان یادگیری زبان آلمانی بسیار مفید است. این کتاب به نام "Meine allerersten 1000 Wörter: Das große Bildwörterbuch" است.

این کتاب یک واژگان آلمانی ابتدایی را به صورت بصری و جذاب به کودکان شما آموزش می‌دهد. با استفاده از تصاویر رنگی زیبا و کلمات ساده، کودکان می‌توانند به راحتی واژگان را یاد بگیرند. هر کلمه به همراه تصویری زیبا و توضیحات کوتاه آورده شده است.

این کتاب به دلیل شیوه یادگیری جذاب و بازی‌محورش، به کودکان کمک می‌کند تا به سرعت واژگان آلمانی را فراگیرند. همچنین، واژگان مرتبط با موضوعات مختلفی از جمله حیوانات، اشیاء در خانه، رنگ‌ها و بسیاری موارد دیگر در این کتاب گنجانده شده است.

اگر کودکان شما علاقه‌مند به یادگیری زبان آلمانی هستند یا شما می‌خواهید زبان آلمانی را به آن‌ها معرفی کنید، این کتاب یک منبع عالی است. من این کتاب را به شدت توصیه می‌کنم و امیدوارم که کودکان شما از آن لذت ببرند و زبان آلمانی را با انگیزه یاد بگیرند.

پس از خواندن این کتاب، کودکان شما قطعاً به شیوه جذاب و بازی‌آموز یادگیری زبان آلمانی علاقه خواهند کرد. با این کتاب، آن‌ها به راحتی اصول اولیه زبان آلمانی را فراخواهند گرفت و به دنیای جدید واژگانی وارد می‌شوند.

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
افزودن دیدگاه ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...