رفتن به مطلب

فلش کارت ۱۰۰ روش تقویت ذهن 1.0.0


1 تصویر

درباره این فایل

به نام خدا

سلام . امروز هم با فلش کارت تقویت ذهن و حافظه در خدمت شما دوستان هستیم .

 

علت کاهش سرعت و قدرت ذهن

سرعت پردازش با افزایش سن کم می شود و این یک موضوع علمی ثابت شده است. بسیاری از افراد مسن متوجه شده اند که برای حل مشکلات و تصمیم گیری در مورد مسائل، نسبت به دوران جوانی وقت بیش تری صرف می کنند. با این وجود دلایل کاهش سرعت پردازش اطلاعات با افزایش سن کاملا درک نشده است و ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

برخی شواهد قانع کننده نشان می دهد که چنین افتی نشانگر سایش و پارگی ماده سفید موجود در مغز است که از تمام رشته ها یا آکسون ها تشکیل شده است که بخشی از مغز را به قسمت دیگر وصل می کنند. کند بودن انتقال اطلاعات در امتداد آکسون ها ممکن است مانع از سرعت پردازش شود. اما چه عواملی باعث می شود که این ارتباط محوری در وهله اول کند شود؟

در بعضی از افراد دیابت، استعمال دخانیات، فشار خون بالا یا سایر عوامل به اصطلاح خطر ساز عروقی می توانند روی رگ های خونی که ماده سفید مغز را تغذیه می کنند، تاثیر بگذارند و در نهایت آکسون ها به دلیل کمبود اکسیژن وگلوکز مورد نیازشان، از بین می روند.

 

معرفی فلش کارت ۱۰۰ روش تقویت ذهن

این فلش کارت حاوی 100 کارت برای حفظ کردن روش های تقویت حافظه است . در کمترین زمان ممکن آن را بخوانید و ملکه ذهن خود کنید. امیدواریم از این فلش کارت لذت ببرید .

 

رویاهاتو بساز

 اشتراک گذاری


بازخورد کاربر

دیدگاه‌های پیشنهاد شده

هیچ دیدگاهی برای نمایش وجود دارد.

مهمان
این فایل برای ارسال دیدگاه قفل شده است.
×
×
  • اضافه کردن...